English

شکست نایب قهرمان المپیک به شیوه سنگین وزن کرمانشاهی

سنگین وزن جوان کرمانشاهی پس از کسب مدال طلای آسیا این بار در رقابت‌های انتخابی تیم ملی مقتدرانه از سد عنوان‌داران این وزن و در راس آن‌ها کمیل قاسمی دارنده مدال نقره و برنز المپیک گذشت تا برای اولین حضور در مسابقات جهانی خود را مطرح سازد.

شکست نایب قهرمان المپیک به شیوه سنگین وزن کرمانشاهی

به گزارش خبرگزاری موج، پس از مدتها سیطره کمیل قاسمی بر سنگین وزن کشتی آزاد ایران که به حق باید او را از بهترین سنگین وزن‌های تاریخ کشتی ایران به لحاظ فنی و هوش بالا بدانیم، جوانی به نام یدالله محبی کشتی‌گیر 24 ساله و جوان کرمانشاهی که به تازگی نیز مدال طلای آسیا را در نخستین حضورش بر گردن آویخت اینبار در رقابت‌های انتخابی تیم ملی دو مرتبه مقابل کمیل قاسمی دارنده مدالهای نقره و برنز المپیک به برتری رسید و صاحب دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی 2017 پاریس شد.

محبی در فینال نخست همانند فینال دوم و پایانی موفق به شکست 5 بر 2 کمیل قاسمی شد که در جریان این مبارزه موفق به اجرای فن لنگ تندر بر روی حریف عنوان‌دار و با تجربه خود شد و 4 امتیاز گرفت که اجرای این فن با تشویق شدید تماشاگران همراه بود.

محبی در این رقابت‌ها ابتدا جابر صادق‌زاده دارنده 2 طلای جهانی کشتی پهلوانی، طلای کشتی آزاد جوانان جهان، برنز بازی‌های همبستگی اسلامی و طلای نوجوانان و جوانان آسیا که دو مرتبه نیز عنوان پهلوانی ایران را بدست آورده را شکست داد تا این کشتی‌گیر وداع زودهنگامی با رقابت‌های انتخابی داشته باشد.

وی سپس مقابل امین طاهری دارنده 2 مدال نقره جوانان جهان و 2 مدال طلای جوانان آسیا با ضربه فنی به برتری رسید و در نهایت مقابل کمیل قاسمی دو مرتبه با نتیجه مشابه 5 بر 2 پیروز شد و به عنوان قهرمانی رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه