English

عاقبت سختگیری کلوپ در آغاز تمرینات اردوی پیش فصل لیورپول

یکی از بازیکنان لیورپول عواقب سختگیری سرمربی آلمانی‌اش در تمرینات اردوی پیش فصل را به تصویر کشید.

عاقبت سختگیری کلوپ در آغاز تمرینات اردوی پیش فصل لیورپول

به گزارش خبرگزاری موج، اردوهای تابستانی پیش فصل برای بازیکنان همیشه یکی از ترسناک‌ترین مقاطع فصل بوده است چون درست بعد از خوشگذرانی چند هفته‌ای مجبور به انجام تمریناتی می‌شوند که به مراتب سنگین‌تر از تمرینات‌شان در اواسط فصل است. در این بین اما برخی بازیکنان هستند که به لطف مربیان سختگیر و سبک بازی تیم‌شان آن‌قدر تحت فشار قرار می‌گیرند که جا دارد برای‌ آنها دلسوزی کرد.

بازیکنان لیورپول از این دسته‌اند چرا که این روزها مجبورند دو نوبت تمرینات سنگین و فشرده انجام دهند و سرمربی‌شان یورگن کلوپ می‌خواهد آنها را برای فصل آینده که در تمام بازی‌های‌شان باید پرس را از خط حمله آغاز کنند و برای پس گرفتن توپ از حریف مدام در حرکت باشند، آماده کند.

لیورپول فصل آینده علاوه بر رقابت‌های داخلی درگیر لیگ قهرمانان هم خواهد بود و به همین دلیل کلوپ فشار بیشتری روی بازیکنانش می‌آورد، فشاری که از همین حالا روی بازیکنان او تأثیر گذاشته است. در واقع با تماشای عکس‌هایی که شی اوخو، هافبک انگلیسی 20 ساله لیورپول از حال و هوای تیمش بعد از تمرینات روز گذشته (دوشنبه) قرمزپوشان مرسی‌ساید در زمین تمرینی ملوود گذاشته است می‌توان فهمید که کلوپ چگونه استارت آماده کردن بازیکنانش را برای فصل آینده زده است.

عکس‌هایی که او در صفحه توئیترش گذاشته نشان می‌دهد که چگونه سه تن از هم‌تیمی‌هایش جو گومز، دیووک اوریگی و جورجینیو وینالدوم تحت تأثیر تمرینات سنگین کلوپ قرار گرفته‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی