English

منصوریان: پارس جنوبی در خانه، شیر خفته است

سرمربی استقلال می‌گوید امسال ۵ تیم شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند.

منصوریان: پارس جنوبی در خانه، شیر خفته است

به گزارش خبرگزاری موج، علی‌رضا منصوریان پس از پیروزی ۲ بر صفر مقابل تیم فوتبال پارس جنوبی جم درباره این دیدار اظهار کرد: خیلی خوشحال شدم که از بوشهر یک تیم فوتبالی بالا آمد چون این استان بزرگ خیلی وقت بود که تیم نداشت و اخبار آن را پیگیری می‌کردم. این تیم نه تنها نماینده مردم جنوب ایران و استان بوشهر است بلکه چون شهر جم  بین دو استان شیراز و بوشهر قرارگرفته نماینده مردم شیراز هم است. بوشهری‌ها مردم ساده و خونگرمی دارند. رضاییان، مدیرعامل پارس جنوبی جم و همراهان او را دیدم؛ همه آدم‌های خوش قلب و ساده‌ای هستند که این به نظرم شخصیت مردم ایران است که خوش برخورد و مهمان نواز هستند.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که تیم فوتبال پارس جنوبی را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: پارس جنوبی جم  را تیم خوبی دیدم و همان طور که به مهدی تارتار هم گفتم تفاوت ما از نظر بازیکن و کیفیت و بحث سرمایه گذاری است که ما در استقلال نسبت به جم انجام داده‌ایم. جم هدفی را دنبال می‌کند که بماند و از لیگ یک آمده اما ما هدفمان قرار گرفتن در کورس قهرمانی است. به امید خدا امسال جم بماند و این اتفاق بیفتد.

او با بیان اینکه اگر پارس جنوبی در یکی دو پست تیمش را تقویت کند، با دانش تارتار در لیگ برتر می‌ماند، تصریح کرد: پارس جنوبی اگر امسال بماند سال بعد بهتر تقویت شود. حیف است که  بوشهر یک تیم دارد. شیراز هم الان سهمیه ندارد اما در کل تیم پارس جنوبی جم را تیم فیزیکی و خوبی دیدم.

منصوریان در ادمه درباره شرایط لیگ هفدهم اظهار کرد: امسال در کورس با پرسپولیس هستیم و در کنار ما دو تیم اصفهانی هستند و من تیم تراکتورسازی یحیی گل محمدی با  اعتقادی که به زوج او و مجتبی حسینی دارم آنها را هم مدعی می‌دانم و این مسیر به پنج ضلع تبدیل شده است. فولاد هم تیم خوبی درست کرده است.

سرمربی استقلال در پایان درباره تیم‌های تازه لیگ برتری شده گفت:  پارس جنوبی جم و سپیدرود ممکن است همه را سورپرایز کنند چون شنیدیم پارس جنوبی در شهر خودش، شیر خفته است و همه را در آنجا می‌برد. سپیدرود هم در رشت طرفداران خوبی دارد و لیگ بسیار زیبایی داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه