English

رافائل نادال: مولر در ست پنجم عالی بود

دیشب (دوشنبه) گیلی مولر اهل لوکزامبورگ توانست در یک ماراتن جذاب رافائل نادال، تنیسور شماره دو جهان را شکست دهد. نادال بعد از بازی دیشب اعلام کرد که مولر در ست پنجم بسیار خوب عمل کرده است و بازی کردن مقابل او آسان نبوده است.

رافائل نادال: مولر در ست پنجم عالی بود

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از گاردین، نادال دیشب، در دور چهارم ویمبلدون با نتیجه‌ ۳ بر ۲ مقابل مولر شکست خورد. ست پنجم این بازی با نتیجه‌ کم سابقه ۱۵ مقابل ۱۳ به پایان رسید.

مولر که تاکنون در هیچ گرند اسلمی قهرمان نشده است، بعد از عملکرد فوق‌العاده‌اش مقابل نادال گفت‌: من واقعا متوجه نشدم که چه اتفاقی افتاد. این حس بسیار خوبی است. به این فکر می‌کردم که آیا ادامه بازی به روز بعد موکول می‌شود یا نه. فقط می‌خواستم بازی تمام شود و من به یک چهارم نهایی بروم. من دو ست جلو بودم و بعد رافا دو ست گرفت. ست آخر واقعا یک جنگ بود. خیلی شرایط سخت بود. در دو امتیاز آخر به خودم گفتم باید ۱۰۰ درصد پیروز شوی.

رافائل نادال ‌اسپانیایی نیز بعد از شکست مقابل مولر، گفت‌: باخت در دور چهارم نتیجه‌ای نبود که انتظارش را داشتم. آنالیز کردن این شرایط سخت است. من بازی‌هایی را بردم و از سال‌های قبل بهتر عمل کردم ولی یک فرصت را از دست دادم. مولر خوب بازی کرد. فکر می‌کنم در دو ست اول بهترین بازی‌ام را به نمایش نگذاشتم. مقابل بازیکنی همچون مولر بازی کردن آسان نیست. او در ست پنجم عالی بود. مطمئنا این بهترین بازی من نبود اما باید بگویم که حریفم سرسخت بود.

به دلیل طولانی شدن بازی مولر و نادال، بازی جوکوویچ در دور چهارم به تعویق افتاد و قرار است که این بازی امروز (سه‌شنبه) برگزار شود.

All England club در این باره در بیانیه‌ای اعلام کرده است که امنیت تماشاگران برای ما در اولویت قرار دارد. ترجیح ما این بود که بازی جوکوویچ و مانارینو در زمین شماره یک برگزار شود.

تماشاگران زیادی برای تماشای این بازی در زمین بودند و ما نمی‌توانستیم بازی را جابه‌جا کنیم. حداقل ۳۰ هزار نفر در زمین بودند. هر دو تنیسور موافق بودند که بازی به روز بعد موکول شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی