English

اگر سطح رقابت‌ها بالا نبود، باید ۲۰ مدال می‌گرفتیم

غیاثی: تیم ملی دوومیدانی عملکرد موفقی در آسیا داشت

سرپرست تیم ملی دوومیدانی در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: تیم ملی با نتایجی که گرفت، عملکرد موفقی از خود به ثبت رساند.

غیاثی: تیم ملی دوومیدانی عملکرد موفقی در آسیا داشت

به گزارش خبرگزاری موج، تیمور غیاثی درباره عملکرد ملی‌پوشان دوومیدانی در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: پیش از آغاز مسابقات هم گفته بودم که به مدال‌آوری بچه‌ها خوش‌بین هستم و می‌توانیم سه یا چهار مدال بگیریم. بهترین نتیجه تاریخ دوومیدانی ایران در آسیا کسب شد و این حاصل یکدلی و همدلی همه خانواده دوومیدانی بود. رئیس اتحادیه آسیا هم از عملکرد ما تجلیل کرد و ایران را تیم موفقی دانست.

وی ادامه داد: تجربه به ما ثابت کرده است که نباید برای مسابقات کمیت را در نظر بگیریم و کیفیت مهم است. به همین دلیل افراد شایسته را اعزام کردیم و این موضوع جواب داد. بچه ها زحمت زیادی کشیدند و خدا هم کمک کرد که این نتایج رقم بخورد. اگر ملی‌پوشان رکوردهای خود را می‌زدند، حتی می‌توانستیم مدال‌های بیشتری بگیریم.

سرپرست تیم ملی دوومیدانی در مسابقات قهرمانی آسیا درباره سطح این دوره از مسابقات عنوان کرد: برخی می‌گویند سطح مسابقات آنچنان بالا نبوده، اما آنها در رقابت‌ها حضور نداشته‌اند و اینطور صحبت می‌کنند. اگر سطح رقابت‌ها بالا نبود، چرا 4 طلا گرفتیم و باید 20 مدال می‌گرفتیم. این صحبت‌ها درست نیست و نباید تلاش و زحمات بچه‌ها را زیر سوال برد.

غیاثی در خصوص آماده سازی ملی‌پوشان برای مسابقات جهانی گفت: یک ماه برای این رقابت‌ها فرصت داریم و تاکنون 4 سهمیه گرفته‌ایم. باید خیلی زود برنامه‌ریزی کنیم تا نتایج خوبی بگیریم. آمادگی بالای احسان حدادی هم ما را امیدوار به کسب مدال در این رقابت‌ها کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی