English

تیلی: شانس، سرنوشت بازی را مشخص کرد

سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه گفت: هر دو تیم با تمام توان خود تلاش کردند تا اینکه شانس، سرنوشت بازی را مشخص کرد.

تیلی: شانس، سرنوشت بازی را مشخص کرد

به گزارش خبرگزاری موج، لوران تیلی، سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه در مورد قهرمانی تیمش در لیگ جهانی 2017 اظهار داشت: مسابقه شگفت انگیزی بود، یک فینال بسیار خوب به همراه احساسات زیاد و حرکات بسیار زیبا. بهترین قسمت مسابقه، بخش ذهنی آن بود. هر دو تیم با تمام توان خود تلاش کردند تا اینکه شانس، سرنوشت بازی را مشخص کرد.

او ادامه داد: برزیل، بخت نخست قهرمانی بود ولی دفاع انگاپث که توپ را به گوشه زمین برزیل فرستاد، جریان بازی را عوض کرد. بعد از آن نوبت «لرو» بود تا با سرویس‌هایش به ما کمک کند. والیبال همین است. بعضی مواقع لازم است فقط برای 3 امتیاز تلاش کنی تا برنده شوی. این قهرمانی برای من بیشترین رضایت را در بر داشت. لیگ جهانی، جو خارق‌العاده‌ای دارد که قهرمانی مجدد در آن بسیار هیجان انگیز است.

بنژامین تونیوتی، پاسور و کاپیتان تیم ملی فرانسه هم گفت: این بازی به نظر من یک لحظه کلیدی داشت و آن موقعی بود که دفاع انگاپث، توپ را به زمین برزیل برگرداند و تبدیل به امتیاز شد. ما بعد از این امتیاز به بازی برگشتیم و انرژی زیادی گرفتیم. ما احترام زیادی برای برزیل قائل هستیم. آنها بهترین تیم جهان هستند و ما فقط امروز آنها را شکست دادیم. هدف ما این است که حداکثر ممکن در سطح فعلی بمانیم. برزیل در هر تورنمنتی یک مدال می‌گیرد و ما هم می‌خواهیم همین طور فکر کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه