English

ادعای مارکا

پیغام رئالی ها به امباپه؛ منتظرمان باش

رئال مادرید از جذب کیلیان امباپه ناامید نشده و قصد دارد طی روزهای آتی قدم هایی جدی تر برای جذب این پدیده 18 ساله بردارد.

پیغام رئالی ها به امباپه؛ منتظرمان باش

به گزارش خبرگزاری موج، ماه گذشته بود که رسانه های اسپانیایی به صورت جدی بحث پیوستن امباپه به رئال را مطرح کردند. پس از پایان فصل، پدیده فرانسوی که 5 سال پیش تا آستانه پیوستن به آکادمی رئال نیز پیش رفت، به مدیر موناکو اعلام کرد که قصد دارد به رئال بپیوندد اما رقم بالای درخواستی باشگاه فرانسوی باعث شد رئال مادرید موقتا عقب نشینی کند.

در ادامه، باشگاه هایی نظیر آرسنال و پی اس جی وارد عمل شدند اما آرسنال روز گذشته با لاکازت قرارداد امضا کرد تا فعلا پی اس جی جدی ترین رقیب رئال برای جذب امباپه باشد.

ستاره فرانسوی هفته دیگر به تمرینات موناکو بازخواهد گشت و در انتظار خواهد ماند تا پیشنهاد جدیدی از سوی رئال مادرید برای موناکو برسد.

جدی ترین مشکل امباپه برای پیوستن به رئال، تعداد دقایقی است که به وی بازی خواهد رسید. حضور BBC و نیز بازیکنانی چون موراتا و خامس باعث تردیدهایی برای این بازیکن شده اما رئالی ها به وی اطمینان خاطر داده اند که موراتا و خامس به زودی جدا خواهند شد و اینکه حضور ثابت رونالدو، بیل و بنزما در ترکیب نیز تضمین شده نیست.

به ادعای مارکا، روز گذشته پیغامی از طرف رئال مادرید به امباپه رسید مبنی بر اینکه منتظر باشد و اینکه به زودی بار دیگر برای جذبش اقدام خواهند کرد تا به این طریق آگاه باشد که رئال نسبت به انتقال او ناامید نشده است. روزهای آتی می توانند برای امباپه و رئال کلیدی باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه