English

علی اشکانی:

هیچ کشتی‌گیری خارج از چارچوب انتخاب نمی‌شود

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: با توجه به فرایند انتخابی تیم ملی، هیچ کشتی گیری خارج از چارچوب شورای فنی برای رقابتهای جهانی انتخاب نخواهد شد.

هیچ کشتی‌گیری خارج از چارچوب انتخاب نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، علی اشکانی در حاشیه رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی درباره غیبت برخی چهره ها در این مسابقات و اینکه آیا با توجه به فرایند انتخابی، این نفرات شانسی برای حضور در مسابقات جهانی دارند یا خیر، اظهار داشت: ملاک ما برای انتخاب ملی پوشان در مسابقات جهانی 2017 فرانسه حضور نفرات در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی است.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی افزود: ما تنها 40 روز تا مسابقات جهانی فرانسه زمان داریم، بنابراین نفراتی که در رقابت های انتخابی به عنوان قهرمانی برسند و از شرایط لازم برای حضور در رقابت های جهانی برخوردار باشند در نهایت با تائید کادر فنی و شورای فنی تیم های ملی برای حضور در این مسابقات انتخاب خواهند شد.

وی تصریح کرد: بنابراین افرادی که مایل به حضور در مسابقات جهانی بودند باید حتما در انتخابی شرکت کنند در غیر اینصورت ما نفراتی خارج از این چارچوب انتخاب نخواهیم کرد.

رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای شرکت در مسابقات جهانی فرانسه روزهای 15 و 16 تیرماه در سالن 12 هزار نفری مجموعه آزادی تهران برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی