English

برنامه‌های تیته برای اسکان برزیل در جام جهانی

سرمربی تیم ملی برزیل نیز به فهرست ناراضی‌ها از شهر مسکو اضافه شد و عنوان کرد: تلاش می‌کند سوچی را به عنوان محل اسکان سلسائو انتخاب کند.

برنامه‌های تیته برای اسکان برزیل در جام جهانی

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری تاس، تیم ملی برزیل موفق شد به عنوان اولین تیم جواز حضور در جام جهانی روسیه را به دست بیاورد.

تیته، سرمربی تیم ملی برزیل بعد از بررسی‌هایی که صورت داد، عنوان کرد می‌خواهد تیم‌ ‌ملی این کشور قبل از جام جهانی در شهر سوچی اردو بزند.

اخیرا گرت ساوت گیت، سرمربی تیم‌ ‌ملی انگلیس و یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان از کمپ‌های کشور روسیه بازدید کردند و از کمپ‌های موجود در شهر مسکو ابراز نارضایتی کردند. آنها معتقدند که ترافیک شدید این شهر و شلوغی بیش از حد باعث شده که به هیچ وجه فکر انتخاب مسکو به عنوان محل تمرین تیم ملی‌شان قبل از جام جهانی روسیه نباشند. اکنون تیته نیز به این جمع اضافه شد و عنوان کرد که دوست دارد تیم ملی برزیل در شهر سوچی اردو بزند.

سرمربی تیم‌ ‌ملی برزیل همچنین ابراز امیدواری کرد که تیم ملی این کشور قبل از جام جهانی دیدار دوستانه‌ای با میزبان رقابت‌ها یعنی روسیه داشته باشد. جام جهانی روسیه از ۱۴ ژوئن تا ۱۵ جولای سال ۲۰۱۸ میلادی  در ۱۲ ورزشگاه در ۱۱ شهر روسیه برگزار می‌شود. شهرهایی همچون مسکو، سن پترزبورگ، کازان، سوچی ، نیژلی نووگورد، سامارا، کالینگارد، یکاترینگبورگ، سارانسک، ولگوگراد و روستوف برگزار می‌شود.

تیم‌ ‌ملی ایران نیز یکی از تیم‌های حاضر در جام جهانی است که باید در ماه‌های آتی نسبت به انتخاب محل اسکان خود در حین جام جهانی اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه