English

جودوی گرندپری چین/ صعود بریمانلو و ملایی به یک چهارم، حذف فتحی‌پور

در جریان دومین روز از تورنمنت جودوی چین، مهدی فتحی‌پور در وزن 73- کیلوگرم با شکست در دور نخست حذف شد و محمد بریمانلو و سعید ملایی نیز به یک چهارم نهایی رسیدند.

جودوی گرندپری چین/ صعود بریمانلو و ملایی به یک چهارم، حذف فتحی‌پور

به گزارش خبرگزاری موج، در جریان دومین روز از رقابت‌های جودوی گرندپری چین، مهدی فتحی‌پور و محمد بریمانلو در وزن 73- کیلوگرم و سعید ملایی در وزن 81- کیلوگرم برای ایران به روی تاتامی رفتند.

مهدی فتحی‌پور نماینده وزن 73- کیلوگرم ایران در دور نخست به مصاف یاکوپ جمینکس از جمهوری چک به روی تاتامی رفت و در مدت زمان 3 دقیقه و 51 ثانیه ایپون شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

محمد بریمانلو دیگر جودوکار ایران در این وزن نیز ابتدا آیدین دارتایف قزاق را از پیش رو برداشت سپس مقابل دیمیترو کانیوتس از اوکراین به برتری رسید. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف دنیس یارتسف از روسیه به روی تاتامی خواهد رفت.

دیگر نماینده ایران در روز دوم این رقابت‌ها سعید ملایی در وزن 81- کیلوگرم بود که پس از استراحت در دور نخست، کوبا چدلیشویلی از گرجستان و نفر سوم جوانان جهان را در مدت زمان 40 ثانیه ایپون کرد و راهی یک چهارم نهایی شد.ملایی در این مرحله باید به مصاف لازلو سونیال از مجارستان به روی تاتامی برود.

دیروز(جمعه) و در روز نخست این رقابت‌ها، محمد رشنونژاد در وزن 60- کیلوگرم به عنوان پنجم بسنده کرد.

فردا (یکشنبه) در روز پایانی این رقابت‌ها نیز وحید نوری در وزن 90- کیلوگرم برای ایران به روی تاتامی خواهد رفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه