English

مربی قایقران مریوانی به اردوی تیم ملی جوانان کشور دعوت شد

هیوا نسیمی قایقران مریوانی با نظر فدراسیون، به عنوان مربی در نخستین مرحله اردوی تیم ملی اسلالوم جوانان حضور یافت و نظارت بر تمرینات فنی ملی پوشان را بر عهده گرفت.

مربی قایقران مریوانی به اردوی تیم ملی جوانان کشور دعوت شد

به گزارش خبرگزاری موج،  نخستین مرحله اردوی تیم ملی اسلالوم پسران با حضور پنج قایقران به مدت 10 روز در دریاچه آزادی تهران و رودخانه کرج برگزار می‌شود.
تیم ملی اسلالوم جوانان کشور خود را برای حضور موفق در بازی های آسیایی جاکارتا آماده می‌کند و قایقرانان دعوت شده در بخش مردان زیر نظر هیوا نسیمی مربی کردستانی و بردیا مهرجو از هفتم تا شانزدهم تیر به تمرینات تکنیکی و تاکتیکی در این مرحله از اردو می‌ پردازند.
تیم ملی اسلالوم کشورمان بهمن سال گذشته با هدایت نسیمی در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند شرکت کرد و در پایان، شاگردان وی موفق شدند 2 نشان نقره و یک برنز کسب کنند.
امیر رضانژاد از تهران، رضا خلیلی، دانیال خسروی و ماهان ادریسی از مازندران و محمدمهدی کنارنگ از چهارمحال و بختیاری نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.
نسیمی خود از ورزشکاران و قهرمانان رشته قایقرانی است و نشان برنز رقابت‌‌های قهرمانی آسیا در کشور چین را در کارنامه ورزشی دارد.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه