English

میلان در آستانه جذب چالهان‌اوغلو

باشگاه میلان نسبت به خرید هافبک ترکیه‌ای بایرلورکوزن اطمینان دارد.

میلان در آستانه جذب چالهان‌اوغلو

به گزارش خبرگزاری موج، طبق گزارش‌های منتشر شده، باشگاه میلان اطمینان دارد که می‌تواند هاکان چالهان‌اوغلو را از بایرلورکوزن در ازای 20 میلیون یورو به خدمت بگیرد. گفته می‌شود میلان پیشنهاد رسمی خود را به این بازیکن داده و مدیر برنامه‌های این هافبک آلمانی این موضوع را تأیید کرده است. ظاهراً توافق اولیه بین سران باشگاه میلان و این بازیکن صورت گرفته است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که ماسیمیلیانو میرابلی، مدیر ورزشی میلان به شدت به دنبال عملی کردن این انتقال است. پیشنهاد میلان برای جذب چالهان‌اوغلو 15 میلیون یوور به علاوه پاداش‌های در نظر گرفته شده است که مجموعاً 20 میلیون یورو می‌شود، اما لورکوزن برای فروش هافبک ترکیه‌ای خود 30 میلیون یورو می‌خواهد.

با این وجود گفته می‌شود بایرلورکوزن حاضر است با میلان سر این انتقال کنار بیاید و انتظار می‌رود هافبک تیم ملی فوتبال ترکیه در ازای 20 میلیون یورو به علاوه پاداش‌های در نظر گرفته شده در تابستان راهی سن‌سیرو شود.

این هافبک 23 ساله که در سال 2014 از هامبورگ به بایرلورکوزن پیوست، در سه فصل اخیر 115 بازی برای این تیم انجام داده و 28 گل نیز به ثمر رسانده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه