English

تکواندوی قهرمانی جهان- کره جنوبی

هادی‌پور به طلا نرسید/ اولین مدال ایران نقره‌ای شد

نماینده ۵۴-کیلوگرم کشورمان با شکست مقابل حریفی از کره به مدال نقره این دوره از رقابت‌های جهانی دست پیدا کرد.

هادی‌پور به طلا نرسید/ اولین مدال ایران نقره‌ای شد

به گزارش خبرگزاری موج، آرمین هادی‌پور نماینده وزن 54-کیلوگرم کشورمان در فینال مسابقات جهانی مقابل تای هون کیم از کره جنوبی با نتیجه 10 بر 6 شکست خورد و بر روی سکوی دومی این دوره از مسابقات ایستاد.

هادی پور در اولین گام رو در روی «آنشومن پاراشار» تکواندوکار هندوستانی قرار گرفت و با نتیجه 31 بر 5 توانست در راند دوم مقتدرانه پیروز شده و به مرحله بعد صعود کند.

نماینده وزن 54- کیلوگرم کشورمان در دومین دیدار خود به مصاف «سالومون دمسه» نماینده اتیوپی رفت و در مبارزاتی حساس با نتیجه 22 بر 15 هوگوپوش این کشور را شکست داد و راهی مرحله بعد شد.

وی در پیکار سوم با «رینالدی اتمانگارا» از اندونزی (دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا 2014) مبارزه کرد و توانست با شکست (24 بر 3) این هوگوپوش به مرحله یک‌هشتم نهایی راهی پیدا کند.

آرمین در مرحله چهارم با «مورات لاچوری» از بلژیک (قهرمان اروپا در سال 2016 و نایب قهرمان دانشجویان در سال 2015) مبارزه کرد که در پایان توانست با نتیجه 17 بر 9 این تکواندوکار را از دور رقابت‎ها خارج کرد.

او در مرحله نیمه نهایی نیز از سد نماینده تایلند با نتیجه 25 بر 23 گذشت.

بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2017 از صبح روز گذشته (شنبه) با حضور 973 تکواندوکار از 183 کشور در سالن «تی‌وان آرنا» موجو آغاز و تا روز جمعه (9 تیرماه) ادامه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی