English

توقف اصلاح زمین کمپ تیم‌های ملی با تغییر مدیریت در آکادمی

با تغییر رئیس مرکز ملی فوتبال، روند اصلاح زمین شماره یک و دو تیم‌های ملی متوقف شده و هنوز کشت چمن زمین شماره ۲ به پایان نرسیده است.

توقف اصلاح زمین کمپ تیم‌های ملی با تغییر مدیریت در آکادمی

به گزارش خبرگزاری موج، بعد از آغاز اصلاحات در کمپ تیم‌های ملی فدراسیون فوتبال که شامل ترمیم و کشت چمن‌های زمین شماره یک و دو بود، این پروسه باز هم به دلیل کمبود منابع مالی متوقف شده  و با تغییر رئیس آکادمی ملی فوتبال گویا پروسه اصلاح در وضعیت نامشخصی قرار گرفته است.

چند ماه قبل داود پرهیزکار، رئیس پیشین آکادمی ملی فوتبال اعلام کرد که مناقصه کشت چمن زمین شماره دو انجام شده و بعد از مدت کوتاهی کشت چمن انجام خواهد شد و هم‌چنین فیفا با تامین منابع برای اصلاح و کشت چمن در زمین شماره یک هم موافقت کرده است.

با گذشت حدود دو ماه از آن موقع، محمد قاسمی، رییس جدید آکادمی ملی فوتبال در این باره اظهار کرد: فعلا هیچ کاری بر روی این زمین‌ها انجام نشده و من هم با توجه به این که به تازگی این سمت را بر عهده گرفته‌ام به طور کامل در جریان امور نیستم.

او در پاسخ به این سوال که چرا زمین شماره دو به مرحله کشت نرسیده است؟ گفت: تشخیص مدیران فدراسیون این بوده که کشت انجام نشود. حتما منابع مالی تامین نشده است. به دنبال انجام این کارها هستیم.

قاسمی هم‌چنین از موافقت فیفا با تامین هزینه اصلاح چمن زمین شماره ۲ اظهار بی‌اطلاعی کرد.

این اصلاحات در آکادمی ملی فوتبال بعد از انتقادهای زیاد کارلوس کی‌روش شروع شد و خاک‌برداری زمین شماره ۲ از سال ۹۵ انجام شده و بعد از یک سال هنوز به پایان نرسیده است. البته فدراسیون فوتبال توانست مرحله پیشرفته "سرویس سنتر" را زیر نظر کی‌روش آماده کند. این مرکز شامل مرکز پزشکی و ورزشی پیشرفته‌ای است که در اختیار تمام تیم‌های ملی قرار گرفته و هر کدام از مربیان دفتر مخصوص به خود را در این مرکز دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی