English

پاسخ توهین‌آمیز مارادونا به انتقاد دنی آلوز از او به خاطر گل «دست خدا»

اسطوره فوتبال آرژانتین به مدافع برزیلی یوونتوس که او را قابل مقایسه با لیونل مسی ندانست، پاسخی غیرمحترمانه‌ای داد.

پاسخ توهین‌آمیز مارادونا به انتقاد دنی آلوز از او به خاطر گل «دست خدا»

به گزارش خبرگزاری موج، دنی آلوز، مدافع برزیلی تیم فوتبال یوونتوس اخیراً در یک برنامه تلویزیونی در برزیل از مقایسه هم‌تیمی سابقش در بارسلونا، لیونل مسی با دیه‌گو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین خودداری کرد و مدعی شد که مارادونا به خاطر گل معروفش در جام جهانی 1986 برابر انگلیس که آن را با دست به ثمر رساند (گل دست خدا) قابل مقایسه با مسی نیست.

آلوز گفت: شما می‌خواهید مسی را با مارادونا مقایسه کنید؟ این کار شدنی نیست. من اگر بودم به اینکه با گل دست خدا قهرمان جام جهانی شده‌ام، افتخار نمی‌کردم. من نمی‌توانستم به پسرم بگویم که به این شیوه قهرمان جهان شده‌ام آن هم در حالی که تمام دنیا دارند درباره‌اش صحبت می‌کنند. گل دست خدا ما را فریب داد و شما باید این موضوع را در نظر داشته باشید. ورزشکاری که چنین کاری انجام می‌دهد نمی‌تواند الگوی خوبی برای جوان‌ها باشد.

اظهارات آلوز به مارادونا برخورد و سبب شده که او پاسخ تندی به مدافع سابق بارسلونا بدهد. او به شبکه TyC Sports گفت: دنی آلوز یک احمق است. از 28 پاسی که او می‌دهد تنها 4 تای آن به مقصد می‌رسد. امثال کافو‌ها و مایکون‌ها دفاع راست‌های خوب بودند. دنی آلوز؟ او یک بازیکن ضعیف است. او حرف می‌زند چون در پستی بازی می‌کند که کسی به آن توجه نمی‌کند.

در همین حال دختر مارادونا هم در پیامی بلند بالا در توئیتر جواب انتقاد آلوز را داده است. دالما مارادونا نوشته است: آقای دنی آلوز این متن را برای شما می‌نویسم تا توجیه‌تان کنم که پدر من چه کسی است چون فکر می‌کنم که شناختی از او دارم که شما ندارید. من در اظهارات شما متوجه بخشی شدم که گفتید نمی‌شود مسی و پدرم را با هم مقایسه کرد. من کاملاً با این موضوع موافقم و همیشه گفته‌ام که افراد ناگاه دست به چنین مقایسه‌هایی می‌زنند اما من به عنوان یک آرژانتینی مسی را دوست دارم و همیشه از موفقیت‌های او خوشحال می‌شوم. گفته‌اید که اگر با یک گل هند قهرمان جام جهانی می‌شدید به آن افتخار نمی‌کردید اما من از شما می‌پرسم که آیا فرصتی برای تماشای دیگر گل‌های پدر من در همان بازی داشته‌اید یا نه؟ از همه مهمتر اینکه شما گفته‌اید که پدر مرا یک الگوی خوب برای جوان‌ترها نمی‌دانید و من هم فکر می‌کنم که پدرم با شما در این موضوع موافق خواهد بود چون او هرگز نخواسته که یک الگو باشد و کاری که توانسته را انجام داده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه