English

فوساتی از تصمیمش برای استعفا منصرف شد

سرمربی تیم ملی فوتبال قطر اعتراف کرد تصمیم او برای استعفای از هدایت قطری‌ها اشتباه بوده است.

فوساتی از تصمیمش برای استعفا منصرف شد

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از الوطن، تیم ملی فوتبال قطر توانست پیروزی ارزشمندی را در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به دست آورد و برابر کره جنوبی با نتیجه‌ سه بر دو بازی را به سود خود به پایان رساند تا کورسوی امیدی برای صعود به جام جهانی داشته باشد.

بعد از این دیدار خورخه فوساتی سرمربی اروگوئه‌ای قطری‌ها تصمیم گرفت که استعفا دهد؛ استعفایی که جنجالی شد و بسیاری را غافلگیر کرد.

به نظر می‌رسد که این مربی با تجربه از استعفای خود پشیمان است و امیدوار است که به نیمکت قطر بر گردد. او گفت‌: من هنوز سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال قطر هستم، چرا که با درخواست استعفای من موافقت یا مخالفت نشده است. امیدوارم که هر چه‌ زودتر این موضوع روشن شود. اگر با استعفایم مخالفت شود بدون هیچ مشکلی به کار خود ادامه‌ خواهم داد چرا که قطر همیشه در قلب من جای دارد.

او  ادامه‌ داد:  باید اعتراف کنم استعفای من در آن شرایط اشتباه بود اما من این تصمیم را به تنهایی نگرفتم و بعد از مشورت با سران فدراسیون به این جمع بندی رسیدم که کناره‌گیری من به سود فوتبال قطر است. قطر شانس صعود به جام جهانی را دارد هر چند این شانس کم است. ما با بدشانسی مواجه شدیم. اگر اشتباهات داوری نبود الان وضعیت ما بسیار بهتر بود.

این سخنان فوساتی  در حالی است که فدراسیون فوتبال قطر بلافاصله سانچس اسپانیایی سرمربی تیم‌ ‌ملی  امید را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد.

تیم ملی فوتبال قطر با هفت امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی جای دارد و با تیم سوم و چهارم که کره جنوبی و ازبکستان هستند به ترتیب پنج و شش امتیاز اختلاف دارد، این درحالی است که تا پایان بازی‌ها  دو دیدار دیگر باقی مانده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه