English

ونگر: اگر فناوری ویدیویی در سال ۲۰۰۶ بود ما قهرمان می‌شدیم نه بارسلونا

سرمربی آرسنال می‌گوید اگر فناوری بازبینی تصاویر، قبلا وجود داشت، توپچی‌های لندن به جای بارسلونا در سال ۲۰۰۶ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا می‌شدند.

ونگر: اگر فناوری ویدیویی در سال ۲۰۰۶ بود ما قهرمان می‌شدیم نه بارسلونا

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از ساکرنت، بعد از معرفی فناوری بازبینی تصاویر، واکنش‌های زیادی نسبت به این موضوع در رسانه‌های جهان وجود داشته است.

در این بین آرسن ونگر، سرمربی آرسنال معتقد است که استفاده از این فناوری به سود فوتبال است. او حتی عنوان کرد که اگر این فناوری قبلا وجود داشت، به جای این که در ۱۴ ‌دقیقه پایانی دروازه‌ تیمش را باز شده ببیند، تیمش می‌توانست برتری یک بر صفر برابر بارسلونا را حفظ کند و قهرمان اروپا شود.

آرسن ونگر با حمایت از فناوری بازبینی تصاویر، گفت‌: من کاملا موافق ورود چنین فناوری‌هایی به فوتبال هستم و معتقدم که فوتبال با استفاده از این فناوری‌ها عادلانه‌تر خواهد شد. اگر فناوری بازبینی تصاویر قبلا بود، من گل تساوی بارسلونا در آن فینال را که از سوی ساموئل اتوئو زده شده بود انتخاب می‌کردم و از داور می‌خواستم که آن را بازبینی کند. لیگ قهرمانان اروپا جامی بود که من در آرسنال  آن را کسب نکرده‌ام. به همین خاطر به صراحت می‌گویم که اگر آن جام را کسب می‌کردم اکنون شرایط متفاوت‌تری داشتم. همچنین یک بار هم در سال ۲۰۱۱ در بازی برابر بارسلونا به فان پرسی کارت زرد دوم داده شد و از زمین مسابقه اخراج شد. این تصمیم خیلی سخت بود و شانس ما را از بین برد. همچنین در بازی‌ای که اخیرا برابر بایرن مونیخ داشتیم اشتباه‌های داوری به ضرر ما تمام شد و اگر در این موارد فناوری بازبینی تصاویر وجود داشت به مراتب تصمیمات بهتر و عادلانه‌تری گرفته می‌شد و سرنوشت جور دیگری رقم می‌خورد.

آرسن ونگر بعد از فصلی ناامید کننده با آرسنال توانست در اواخر فصل قهرمان جام حذفی شود تا به نوعی در تیم‌ ‌توپچی‌های لندنی ابقا شود. او با قراردادی که با آرسنال بسته است تا دو سال دیگر سرمربی این تیم‌ ‌خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه