English

پندار خمارلو در گفتگو با موج مطرح کرد؛

عمان میزبان پرسپولیس- الاهلی/ سروش به پرسپولیس بر نمی گردد

مدیر روابط عمومی پرسپولیس از میزبانی عمان برای بازی پرسپولیس و الاهلی عربستان خبر داد و احتمال بازگشت سروش رفیعی به پرسپولیس را صفر دانست.

عمان میزبان پرسپولیس- الاهلی/ سروش به پرسپولیس بر نمی گردد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در رابطه با میزبانی عمان برای بازی پرسپولیس و الاهلی عربستان، گفت: در این مدت تلاش ها ی زیادی برای میزبانی بازی مرحله یک چهارم پایانی انجام شد که همین جا از همکاری فدراسیون فوتبال به ویژه آقایان جمالی ، رییس کمیته روابط بین الملل فدراسیون و حامد مومنی قدردانی می کنیم .آن ها نامه نگاری های متعددی را به مقصد کشورهای مورد نظر انجام دادند. ما در شروع این پروژه عمان را در برنامه قرار نداده بودیم. کشورهایی چون گرجستان، آذربایجان، اوکراین و ارمنستان هم با عضویت در یوفا نمی توانستند در گزینه های ما باشند چون بازی باید در کشوری انجام شود که عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا باشد.

وی ادامه داد: بر همین اساس سراغ گزینه های دیگری در آسیای میانه رفتیم. با توجه به برآورد های اولیه چند گزینه انتخاب شدند. نامه نگاری ورایزنی با اقدام بخش بین الملل فدراسیون صورت گرفت. چند فدراسیون مثل ازبکستان وترکمنستان به چند مرحله نامه نگاری اصلا پاسخ ندادند. در این میان البته باید یادآوری کنم که ازبک ها پیش از این مقابل درخواستی مشابه برای بازی تیم های استقلال تهران وخوزستان پاسخ منفی داده بودند. کشور قرقیزستان تنها گزینه ای بود که نسبت به این امر پاسخ مثبت داد. به این ترتیب من و آقای ترکاشوند برای بررسی امکانات ومذاکرات راه بیشکک شدیم ودر آنجا شاهد استقبال از این امر بودیم. در جریان بازدید شرایط امنیتی وهتل ها خوب بود اما زمین مسابقه اصلا شرایط مناسب نداشت که فیلم آن نیز موجود است. زمین در بعضی نقاط چمن نداشت و بد تر اینکه ناهمواری ها وچاله های زیادی داشت.

خمارلو افزود: زمین برای بازی، باید به شکل جدی ترمیم می شد. در جلسه ای که با نایب رییس ودبیر کل فدراسیون فوتبال قرقیزستان داشتیم، موضوع را مطرح کردیم وحتی اعلام آمادگی کردیم که کمک کنیم ولی واقعیت این بود که از سوی مقابل تضمین وگارانتی وجود نداشت. ما هم زمان نداشتیم که مثلا یک ماه دیگر بازدید داشته باشیم و تا در صورت نیاز بتوانیم تصمیم جدیدی بگیریم چون باید جواب قطعی را امروز ، سه شنبه، به کنفدراسیون می دادیم. ما روی گزینه هایی مثل قطر و لبنان هم فکر کردیم. در قطر ورزشگاه السد که دارای سیستم تهویه است مد نظر بود که عربستانی ها با آنها هم به مشکل سیاسی خوردند و گفتند به قطر نمی روند. در مورد لبنان هم قبل از این ها گفته بودن نمی روند و این مسایل را با لابی ها و رایزنی هایی که داشته اند به ای.اف.سی قبولانده اند. ما حتی روی گزینه امارات نیز فکر کردیم چون حداقل ایرانیان بسیاری در آن جا بودند ولی آن ها هم زمین ندادند که در جریان بازی دوستانه تیم ملی هم شاهد مسایل پیش آمده بودیم.

وی اضافه کرد: به این ترتیب سراغ گزینه مالزی رفتیم ولی اختلاف ساعت زیاد و پرواز طولانی که تاثیر منفی زیادی روی تیم داشت  باعث شد کادر فنی موافق آن نباشد که البته نظر درستی است وما هم بر حسب وظیفه وروی میز بودن پیشنهاد های گوناگون آن را مطرح کرده بودیم. به این ترتیب ما به گزینه عمان برگشتیم .در مورد عمان به این فکر افتادیم که بازی را در منطقه خوش آب وهوا وخنک صلاله انجام بدهیم که حداقل از این جهت به سود ماهم بود ولی کنفدراسیون با این مساله مخالفت کرد و اعلام شد ورزشگاه این منطقه که مسابقات ای.اف.سی کاپ در آن برگزار شده استاندارد لازم برای لیگ قهرمانان آسیا را به دست نیاورده است. اینگونه شد که ما در نهایت ورزشگاه سلطان قابوس مسقط را برای این منظور معرفی کردیم. آن ها بار قبل میزبانی خیلی خوبی انجام دادند وکمال همکاری را داشتند. ساعت بازی که 31 مرداد انجام می شود را هم 22 ،درخواست کردیم که گرمای هوا کمی فروکش کند.

احتمال بازگشت سروش به پرسپولیس صفر است

پندار خمارلو در ارتباط با اخباری مبنی بر بازگشت سروش رفیعی به پرسپولیس گفت: این بازیکن از پرسپولیس جدا شده است و این جدایی قطعی است و اخبار منتشر شده مورد تایید نیست و احتمال بازگشت سروش به پرسپولیس صفر است و بازکن جایگزینی به جای او نداریم.

وی در ارتباط با شایعات حواشی منشا گفت: منشا هیچگونه مشکلی ندارد و پس از بازگشت به ایران در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا می کند.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس درباره وضعیت کمال کامیابی نیا گفت: مذاکرات با کمال ادامه دارد و تا این لحظه توافقی حاصل نشده است، اما مطمئنا کمال در پرسپولیس می ماند.

خمارلو افزود: بازیکن دیگری از پرسپولیس جدا نخواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه