English

انتقاد تند مارادونا از سامپائولی

اسطوره فوتبال آرژانتین به انتقاد تند از سرمربی آلبی‌سلسته پرداخت. او به مقایسه کریستیانو رونالدو و مسی هم پرداخت و تاکید کرد که مسی برای اثبات بزرگی خود نیازی به قهرمانی در جام جهانی ندارد.

انتقاد تند مارادونا از سامپائولی

به‌ گزارش خبرگزاری موج، دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین در گفت‌وگویی که با  شبکه تلویزیونی تی وای سی اسپورت آرژانتین داشت درباره موضوعات زیادی سخن به میان آورد.

او ابتدا درباره مقایسه مسی و رونالدو، گفت‌: من علاقه بسیار زیادی به سبک بازی مسی دارم و بر این باور هستم که او بهترین است اما در ‌عین ‌حال باید این را هم بگویم که تفاوت او با رونالدو زیاد نیست. باید اعتراف کرد که کریستیانو رونالدو بازیکن بسیار خوبی است. او هیولای گلزنی است.

مارادونا درباره ناکامی مسی در قهرمانی در جام جهانی، گفت‌: مسی برای اثبات بزرگ بودن نیازی به قهرمانی در جام جهانی ندارد. من تا حال ندیده‌ام که او در یک بازی بد ظاهر شده باشد. برای او انگار بازیکنان مقابل، مجمسه هستند و به راحتی از آنها عبور می‌کند. قهرمانی در جام جهانی از نظر من چیزی را تغییر نمی‌دهد. مسی در هر حالتی بزرگ است.

ال دیگو درباره مقایسه ریکلمه با توس هم گفت‌: من توس را به ریکلمه ترجیح می‌دهم و بر این باور هستم که او محبوبیت بیشتری نسبت به ریکلمه دارد. نباید توس را به خاطر حضور در لیگ چین سرزنش کرد.

مارادونا توصیه‌ای هم به دیبالا داشت و گفت‌: دیبالا باید آرامش خود را حفظ کند و از بازی کردن احساس خستگی نکند. او می‌تواند در آینده‌ای نزدیک به بازیکنی بزرگ تبدیل شود و باید منتظر چیزهای بزرگی از این بازیکن جوان بود.

اسطوره فوتبال آرژانتین در پایان سخنان خود به انتقاد از خورخه سامپائولی سرمربی آلبی‌سلسته پرداخت و گفت‌: سامپائولی اصلا فوتبالیست خوبی نبوده است. اگر توپ را برای او بفرستی به جای زدن با پا آن را با دست می زند. او متفکر خوبی نیست. دعوت کردن ایکاردی به جای آگوئرو نوعی دیوانگی است که تنها سامپائولی می‌تواند آن را انجام دهد. او باید لوکاس آلایرو، مهاجم بوکا را به جای ایکاردی دعوت می‌کرد. سامپائولی وقتی مربی سویا بود از من خواست که جلسه‌ای با هم داشته باشیم اما بعد از انتخاب به عنوان سرمربی آرژانتین دیگر خبری از او نیست.

مارادونا درباره بستن قرارداد پنج ساله با سامپائولی، گفت‌: معنی این کار را درک نمی‌کنم. اگر آرژانتین به جام جهانی صعود نکند او به کار خود ادامه‌  می‌دهد؟

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه