English

پندار خمارلو در گفتگو با موج مطرح کرد؛

مهدی طارمی رفتنی نیست

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به خبرهای مربوط به احتمال حضور مهدی طارمی در دیناموزاگرب کرواسی و همچنین جذب اشکان دژاگه واکنش نشان داد.

مهدی طارمی رفتنی نیست

پندار خمارلو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج درباره شایعات به وجود آمده درباره ترانسفر مهدی طارمی به یکی از تیم های اروپایی گفت: چنین چیزی نیست. این شایعه‌ای است که منتشر شده و خبری از رفتن طارمی نیست. تاکنون چنین صحبتی در میان نبوده است و باشگاه هم از ماندن طارمی استقبال می کند.

او درباره پیشنهاد دیناموزاگرب کرواسی به طارمی هم صحبت کرد و اظهار داشت: مهدی بازیکن توانمندی است و طبیعی است پیشنهاداتی داشته باشد اما نمی توانیم درباره تک تک اسامی تیم هایی که به بازیکنانمان پیشنهاد می دهند صحبت کنیم و پاسخگو باشیم. مهمترین موضوع درباره این بازیکن، ماندنش در پرسپولیس است و تا این لحظه صحبتی درباره رفتن طارمی نداشتیم.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره شایعه سورپرایز بزرگ پرسپولیسی ها در جذب یک بازیکن بین المللی نظیر اشکان دژاگه افزود: خودتان می گویید شایعه! پس به شایعه نباید اهمیت داد. چنین خبری نیست و تمام مسائل همچون همیشه در آرامش کامل پیگیری می شود. نام هایی نظیر اشکان دژاگه بزرگ هستند اما فعلا هیچ قصدی برای جذب این بازیکن وجود ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه