English

استعدادیابی برای تیم المپیک فوتسال ایران

کادرفنی تیم ملی برای انتخاب بازیکنان تیم ملی المپیک فوتسال به مراکز استان‌ها سفر خواهند کرد.

استعدادیابی برای تیم المپیک فوتسال ایران

به گزارش خبرگزاری موج، تیم ملی فوتسال امید ایران با قهرمانی در اولین دوره جام ملت‌های آسیا، به المپیک جوانان 2018 آرژانتین راه یافت اما در حالی که سرمربی و اعضای کادرفنی تیم مشخص شده‌اند، هنوز بازیکنان تیم وضعیت مبهمی دارند.

بازیکنانی که قهرمانی را برای ایران ارمغان آوردند، حاصل استعدادیابی طی یک سال در سراسر کشور بودند اما نمی‌توانند در المپیک نیز به میدان بروند. از همین رو باید برای تشکیل تیم المپیک باید دوباره استعدادیابی در سراسر کشور انجام شود.

حمید شاندیزی مربی تیم ملی فوتسال المپیک ایران در گفت و گو با ایسنا، درباره این مساله توضیح داد: استعدادیابی را از اواخر مرداد آغاز خواهیم کرد اما قبل از آن باید پاسخ نامه‌ای که به کمیته ملی المپیک زده‌ایم، به دستمان برسد. ما از آنها خواسته‌ایم که به ما اعلام کنند از چه رده سنی می‌توانیم در المپیک استفاده کنیم تا بر اساس آن استعدادیابی را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه استعدادیابی تیم المپیک همچون تیم زیر بیست سال در کل کشور برپا خواهد بود، گفت: یک سری از بازیکنان را از لیگ جوانان انتخاب می‌کنیم اما مطمئنا برخی استان‌ها در لیگ جوانان نماینده ندارند. برای اینکه بازیکنان آن شهرها را هم زیر نظر بگیریم، به مراکز استان‌ها سفر و پایگاه استعدادیابی برپا می‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه