English

توصیه جنجالی آلوس به دیبالا

توصیه دنی آلوس به ستاره جوان آرژانتینی یوونتوس باعث خشم هواداران این تیم ایتالیایی شده است.

توصیه جنجالی آلوس به دیبالا

به‌ گزارش خبرگزاری موج ‌به نقل از گاتزتا دلواسپورت، پائولو دیبالا، یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین بازیکنان یوونتوس است که آینده درخشانی در انتظار او است.

این بازیکن آرژانتینی ۲۳ سال سن دارد و در سال ۲۰۱۵ از پالرمو به یوونتوس پیوست. او پیشنهادهای زیادی دارد. این‌ در حالی است که تا سال ۲۰۲۱ با بیانکونری‌ها قرارداد دارد و هواداران یووه اصلا دوست ندارند که این بازیکن، تیم‌ ‌محبوب آنها را ترک کند.

دنی آلوس در گفت‌وگویی که با گاتزتا دلواسپورت ایتالیا داشت اظهارنظری را بر زبان آورد که باعث خشم هواداران یووه شد. او از دیبالا خواست تا یوونتوس را ترک کند و این چیزی نیست که هواداران یوونتوس دوست داشته باشند.

آلوس گفت‌: دیبالا بازیکن جوانی است و آینده درخشانی در انتظار او است. بر این باور هستم که او برای پیشرفت فوتبالی خود باید یووه را ترک کند. او اگر می‌خواهد به اوج دوران خود برسد باید بازی در تیم‌ ‌بزرگ‌تری را تجربه کند.

این اظهار نظر آلوس باعث شد تا هواداران یوونتوس در شبکه‌های اجتماعی به بازیکن برزیلی خود حمله و به شدت از او انتقاد کنند.

دنی آلوس بعد از جدایی از بارسلونا پیراهن یوونتوس را بر تن کرد و در فصل نخست حضورش در این تیم‌ ایتالیایی عملکرد درخشانی از خود نشان داد. به نظر می‌رسد که آلوس دیبالا را تشویق می‌کند که راهی بارسلونا شود. رئال مادرید و بارسلونا مشتریان جدی این بازیکن آرژانتینی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه