English

واکنش لالوویچ به کم شدن سهمیه‌های کشتی در المپیک

اتحادیه جهانی کشتی دلیل کم شدن سهمیه های ایران رشته در بازیهای المپیک را در راستای توافقات سال 2013 برای حذف نشدن کشتی از المپیک اعلام کرد.

واکنش لالوویچ به کم شدن سهمیه‌های کشتی در المپیک

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت اتحادیه جهانی کشتی، این هفته کمیته بین المللی المپیک اعلام کرد که در برنامه بازیهای المپیک 2020 توکیو چندین تغییر بوجود آمده که کم شدن 56 سهمیه المپیک در کشتی از جمله آنها بوده است. این کم شدن سهمیه ها بخشی از توافقات سال 2013 برای بازگرداندن کشتی به بازیهای المپیک 2020 بوده است.

نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی در این باره گفت: " همواره می دانستیم که رای دادن به ورزش ما برای بازگشت به بازیهای المپیک، به معنی تکامل و تبدیل شدن به یک عضو متعهد و فعال جنبش المپیک است. این تغییرات به بازیهای المپیک کمک می کند که به اهداف در نظر گرفته شده برای المپیک 2020 نزدیک تر شود."

کشتی در اولین دوره مدرن بازیهای المپیک در سال 1986 جزو این بازیها بوده و از المپیک 1904 تاکنون در تمامی ادوار آن حضور د اشته است. بازیهای المپیک 2016 ریو نیز موفق ترین دوره تاریخ کشتی از لحاظ شکسته شدن رکورد تماشاگر از طریق تلویزیون و آنلاین بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه