English

بازیکن اتلتیکو مادرید دوباره دستگیر شد

لوکاس ارناندس به علت زیر پا گذاشتن حکم خود دوباره دستگیر شد.

بازیکن اتلتیکو مادرید دوباره دستگیر شد

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از آس، پلیس اسپانیا لوکاس ارناندس و نامزدش را به علت زیر پا گذاشتن حکم‌شان دستگیر کرد. بازیکن اتلتیکومادرید و نامزدش بر خلاف حکم خود دوباره به رابطه‌شان بازگشتند و چند روز به باهاما سفر کردند اما زمانی که به اسپانیا بازگشتند بلافاصله توسط پلیس دستگیر شدند.

ارناندس و نامزدش آملیا چند ماه پیش به خاطر رفتار نادرست در محیط خانوادگی توسط قاضی محکوم شده بودند. قاضی اعلام کرده بود  ۶ ماه نباید دوباره با هم در ارتباط باشند و این زوج را از حمل هر گونه سلاح گرم منع کرد.

ارناندس و همسرش سوم فوریه با هم درگیر شده بودند و دادگاه هر یک از دو نفر را به ۶ ماه زندان محکوم کرد. درگیری این زوج هنگام بازگشت به خانه اتفاق افتاد. نامزد ارناندس منتظر لوکاس بود و زمانی که اتومبیل متوقف شد سوار بر آن شد. در این لحظه آملیا بر صورت بازیکن اتلتیکو چنگ انداخت و با کلید به گردنش آسیب رساند. هر دو از ماشین خارج شدند و آملیا با کلید روی ماشین خط کشید. در این لحظه ارناندس کمربند خود را در آورد و با او نامزدش را زد. در این اتفاق چانه و لب‌های آملیا آسیب دید.

با وجود این اتفاق و شکایت آملیا این دو نفر بعد از چند ماه دوباره تصمیم گرفتند در کنار هم باشند که این اتفاق باعث دستگیری‌شان شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی