English

آزمون: ایران می‌خواهد مثل کره ۲۰۰۲ باشد

مهاجم گلزن تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد این تیم در جام جهانی عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و بتواند مانند کره در جام جهانی ۲۰۰۲ عمل کند.

آزمون: ایران می‌خواهد مثل کره ۲۰۰۲ باشد

به‌ گزارش خبرگزاری موج ‌به نقل از سایت گل کره جنوبی، بعد از درخشش سردار آزمون و صعود تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، مهاجم جوان ایرانی ابراز امیدواری کرد تیم‌ ‌ملی ایران بتواند مانند کره جنوبی در سال ۲۰۰۲ عمل کند و بهترین نتیجه‌ تیم‌های آسیایی را کسب کند.

کره جنوبی در سال ۲۰۰۲ موفق شد در رده چهارم جام جهانی قرار گیرد و بهترین نتیجه‌ تیم‌های آسیایی را در این رقابت‌ها کسب کند.

سردار آزمون ۲۲ ساله که با گل‌های خودش کمک زیادی به صعود تیم‌ ‌ملی ایران به جام جهانی کرد، محصول آکادمی سپاهان در ایران است. در حالی که خیلی‌ها انتظار دارند که آزمون در  تیمی بزرگ بازی  کند او هم چنان در روستوف روسیه بازی می‌کند.

او درباره حضور در تیمی بزرگ و معتبر، گفت‌: من به شخصه دوست دارم که در یک باشگاه بزرگ در اروپا بازی کنم  ولی مهم این است که در بهترین زمان ممکن این تصمیم را بگیرم. خودم فکر می‌کنم در آینده‌ای نزدیک این اتفاق رخ دهد و به تیمی بزرگ در اروپا بپیوندم.

مهاجم گلزن تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در ادامه‌ درباره حضور در جام جهانی روسیه، گفت‌: رقابت با بهترین بازیکنان جهان در جام جهانی رویایی است که خیلی دوست دارم به آن برسم. جام جهانی سکوی پرتابی برای من خواهد بود. من امیدوارم که در این جام جهانی بتوانیم به مراحل پایانی صعود کنیم و مانند کره جنوبی که در جام جهانی ۲۰۰۲ چهارم شد عمل کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه