English

موافقت ایران با برگزاری بازی دوستانه با عراق در کربلا

وزیر ورزش عراق از موافقت ایران برای برگزاری یک دیدار دوستانه بین تیم ملی فوتبال ایران و تیم ملی فوتبال عراق در کربلا خبر داد.

موافقت ایران با برگزاری بازی دوستانه با عراق در کربلا

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از الساعة نیوز، فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) مدت‌ها است که برگزاری هر گونه بازی بین‌المللی در خاک عراق به خاطر جنگ و ناامنی را ممنوع کرده است اما به نظر می‌رسد  که عراقی‌ها رفته رفته با چراغ سبز فیفا مواجه می‌شوند.

عبدالحسین عبطان، وزیر ورزش عراق از برگزاری یک دیدار دوستانه با  تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در کربلا خبر داد.

وزیر ورزش عراق اظهار کرد: همکاری وزارت ورزش عراق با همتای ایرانی خود بسیار زیاد شده است و به زودی قرار است که تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران به کربلا بیایید تا یک دیدار دوستانه را برگزار کنیم. برادران ایرانی ما با درخواستی که به آن‌ها داده‌ایم موافقت کردند و تنها این مانده است که زمان این دیدار دوستانه را تعیین کنیم.

او در پایان صحبت‌هایش گفت‌:  با وزیر ورزش و جوانان ایران و هم‌چنین مسوولان کمیته المپیک ایران و رییسان فدراسیون فوتبال این کشور نشست‌های را برگزار کرده‌ایم. قرار است که دیگر فدراسیون‌های دو کشور هم نشست‌های مشترکی را برگزار کنند که این نشست‌ها به خاطرات انتخابات ریاست جمهوری عراق به تعویض افتاد و به‌زودی برگزار خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه