English

رافائل نادال: شرایطم در ویمبلدون پیچیده خواهد بود

رافائل نادال که اخیرا در مسابقات اپن فرانسه به قهرمانی رسیده است اعلام کرد که پیروزی در مسابقات اپن فرانسه و ویمبلدون در یک فصل برای سومین بار برای او کار آسانی نیست اما او خودش را برای بازی کردن بر روی چمن آماده می‌کند.

رافائل نادال: شرایطم در ویمبلدون پیچیده خواهد بود

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از یورو اسپورت، رافائل نادال ۳۱ ساله با یک نمایش بسیار خوب، یک‌شنبه گذشته دهمین قهرمانی خود را در رولان گاروس را به دست آورد. او در این فینال استن واورینکا را شکست داد.

نادال دیروز (دوشنبه) در رنکینگ جهانی به رتبه دوم صعود کرد که مهم‌ترین رنک او از سال ۲۰۱۴ بوده است.

نادال که تنها ۳۵ گیم در بازی‌های رولان گاروس باخت و در کل هیچ ستی را واگذار نکرد درباره حضورش در ویمبلدون می‌گوید: از آنجایی که در ناحیه زانو مشکل دارم برایم بازی کردن بر روی چمن بسیار سخت است و باید ببینم که زانویم چه شرایطی خواهد داشت. بازی کردن روی چمن بسیار خاص است. بدن باید در ارتفاع پایین‌تری قرار بگیرد و تعادل کمتر است اما باید به خاطر داشت که من پنج بار به فینال ویمبلدون رسیده‌ام و بازی کردن بر روی چمن را دوست دارم. من انگیزه این کار را دارم.

نادال که در حال‌ حاضر در استراحت قبل از تمرین برای ویمبلدون به سر می‌برد درباره این فصل افزود: احتمال دارد که دو مسابقه اول فصل را ببرم اما در ادامه‌ مشکل است که شرایط تغییر کند. در واقع دو مسابقه اول خطرناک هستند. من باید احساس قدرت کنم و پاهایم شرایط خوبی داشته باشند تا در ویمبلدون بتوانم بازی کنم. اگر  زانوهایم درد داشته باشند، بازی در ویمبلدون غیر ممکن است.

نادال درباره رنکینگ نیز اظهار کرد: تا جایی که می‌توانم خوب بازی می‌کنم، چرا این کار را نکنم؟ در حال‌ حاضر در رتبه دوم قراردارم و باید ببینم که تا آخر سال چه اتفاقاتی می‌افتد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه