English

راموس پاسخ طعنه مورینیو را داد

کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید پاسخ سرمربی سابقش که درباره او اظهارنظری کنایه‌آمیز کرده بود را داد.

راموس پاسخ طعنه مورینیو را داد

به گزارش خبرگزاری موج، سرخیو راموس ترجیح داده پیش از رفتن به تعطیلات تابستانی‌اش پاسخ اظهارنظر جنجالی اخیر ژوزه مورینیو را بدهد.

آقای خاص به تازگی مصاحبه‌ای انجام داده و در آن با اشاره به بحرانی بودن اوضاع اکثر تیم‌هایی تحت هدایتش در بدو ورود او به آنجا، سرخیو راموس را به عنوان بازیکن ناکام معرفی کرد و گفت که کاپیتان کهکشانی‌ها تا پیش از ورود او به سانتیاگو برنابئو، در حسرت بازی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود. او به نوعی معتقد بود رئالی که پیش از ورود او وضعیتی بحرانی داشت، موفقیت‌های کنونی خود را مدیون این مرد 54 ساله است.

سرخیو راموس اما به شیوه‌ای محترمانه که البته بی‌کنایه هم نبود، پاسخ سرمربی پرتغالی سابقش را داد. راموس گفت: چیزی که مورینیو می‌گوید درست است. زمانی که او آمد ما روند صعود به مراحل یک چهارم نهایی را آغاز کردیم و حالا سه قهرمانی در لیگ قهرمانان داریم.من در دوران بازیگری‌ام از هر یک از سرمربیانی که داشتیم درس گرفتم، البته از بعضی از آنها بیشتر و از بعضی دیگر کمتر.

راموس در فصل آخر از دوره سه ساله حضور مورینیو در رئال مادرید، علیه او به خاطر ماجرای نیمکت‌نشین کردن ایکر کاسیاس و آشوبی که در رختکن به راه انداخت موضع گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه