English

سلطانی‌فر: برای والیبال نگرانی نداریم/ دنبال پیشرفت بقیه رشته‌های تیمی هستیم

وزیر ورزش و جوانان گفت‌: بابت والیبال نگرانی نداریم اما در صددیم بقیه رشته های تیمی هم این پیشرفت را داشته باشند.

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر از رشته والیبال به عنوان ورزشی یاد کرد که در بین جوانان و نوجوانان کشور نهادینه شده است و  گفت: سطح والیبال ایران بالاتر از قاره آسیاست و هنوز فراموش نکرده‌ایم که در دو دهه قبل آرزو داشتیم یک ست از ژاپن و کره جنوبی ببریم اما الان با تیم دوم قهرمان آسیا می شویم و در لیگ جهانی لهستان و بلژیک را می بریم و همین صربستان را هم پیش از این برده بودیم و تیم های بزرگ و قدر دنیا همچون برزیل، ایتالیا، آمریکا و روسیه را طی این سال ها حداقل یک یا دو بار شکست داده‌ایم.

سلطانی فر در ادامه بیان کرد:  از بابت آینده فدراسیون والیبال نگرانی نداریم چرا که سیستم والیبال قوام مدیریتی خوبی دارد و رئیس آینده همین راه موثر وبا برنامه را ادامه می‌دهد  و کسی نمی‌تواند  برای این رشته کم کاری کند. از طرفی آدم های شاخصی برای انتخابات این فدراسیون مطرح شدند که خوشبختانه می توانند در ادامه راه برای این رشته برنامه ریزی خوبی داشته باشند.

وزیر ورزش و جوانان  تاکید کرد: دنبال این هستیم که برای رشته های دیگر تیمی هم اتفاقی همچون والیبال رخ دهد به طوری که آنها هم بتوانند مسیر پیشرفت را طی کنند. به طور مثال هندبال ظرفیت خوبی برای مطرح شدن دارد و با یک مدیریت خوب در بازه زمانی چهار پنج ساله و سرمایه گذاری روی رده های سنی پایه آنها هم می‌توانند جایگاه خوبی پیدا کنند.

سلطانی فر از پیشرفت فوتبال، فوتسال و بسکتبال هم ابراز رضایت کرد و گفت‌:  در بسکتبال در سطح آسیا موفق بوده ایم و عناوین قهرمانی ارزشمندی به دست آمده است  ولی  همچنان معتقدم این رشته به خصوص با فعال شدن بسکتبال بانوان در سطح بین المللی ظرفیت زیادی دارد و می تواند مسیر رشد خود را با سرعت بیشتری ادامه دهد ضمن اینکه در فوتبال و فوتسال هم در رده های سنی زنان و مردان موفقیت های این فدراسیون زیاد بوده و خوشبختانه در رده های پایه کار زیاد شده است و نتایج خوب آن را مشاهده می کنیم. امیدوارم با صعود مقتدارانه تیم‌ ‌ملی به جام جهانی، فوتبال بتواند کام مردم را بیش از پیش شیرین کند و موجب شادی جوانان کشور شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی