English

ایسکو: تمدید قراردادم با رئال مادرید نزدیک است

هافبک تیم ملی اسپانیا از نزدیک بودن تمدید قراردادش با رئال مادرید خبر داد.

ایسکو: تمدید قراردادم با رئال مادرید نزدیک است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از آس، اسپانیا در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ۲ بر یک برابر مقدونیه پیروز شد. ایسکو پس از بازی گفت: خوشحالم که سرمربی به من اعتماد دارد. هر بازیکنی که به تیم ملی دعوت می‌شود می‌تواند زمانی که در ترکیب قرار گرفت خوب بازی کند. از سه امتیاز کسب شده خیلی خوشحالم.  به هدف‌مان رسیدیم. سه امتیاز را برابر تیمی کسب کردیم که در نیمه دوم کار را برایمان سخت کرد.

هافبک اسپانیایی درباره وضعیت خود اظهار کرد: فصل را خیلی خوب به پایان رساندم. اعتماد به نفس برای هر بازیکنی مهم است. از شروع سال جدید احساس بهتری دارم و راحت‌تر می‌توانم کار کنم. اکنون زمان استراحت است چون فصل طولانی را پشت سر گذاشتیم.

او افزود: به همراه رئال مادرید یک فصل تاریخی را سپری کردیم. زمانی که نتیجه گروهی خوب است روی نتایج فردی نیز تاثیرگذار است. از عملکردم خشنودم. شانس زیادی دارم که در میان بهترین‌ها یعنی رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا حضور دارم. هنوز زمان زیادی از فوتبال من باقی مانده است و فرصت زیادی دارم تا فوتبال خود را بهبود بخشم.

ایسکو در پایان به تمدید قراردادش اشاره کرد و گفت: بله تصمیم گرفتم بمانم و از بودن در مادرید خشنودم. امیدوارم سال‌های زیادی در این تیم باشم. نزدیک به تمدید قراردادم با این باشگاه هستم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی