English

باید تمامی ۱۱ بازیکن‌مان با تمام توان بازی کنند

جپاروف: به تساوی مقابل ایران راضی نیستیم/ شانس شکست قدرتمندترین تیم گروه‌ را داریم

هافبک نفوذی تیم ملی ازبکستان می‌گوید این تیم قادر به شکست قدرتمندترین تیم گروه A یعنی ایران است.

جپاروف: به تساوی مقابل ایران راضی نیستیم/ شانس شکست قدرتمندترین تیم گروه‌ را داریم

به گزارش خبرگزاری موج، تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان از ساعت 21:15 فردا شب (دوشنبه) در مرحله پایانی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند. شاگردان کارلوس کی‌روش در صورت کسب پیروزی صعود خود به مرحله پایانی جام جهانی را قطعی خواهند کرد، این در حالی است که ازبکستان در صورت شکست در این بازی احتمال حضورش در بازی پلی‌‌آف قوت می‌گیرد و احتمال صعودش به طور مستقیم کاهش پیدا می‌کند.

سرور جپاروف، هافبک نفوذی تیم ملی ازبکستان معتقد است این تیم می‌تواند ایران را در ورزشگاه آزادی شکست دهد و پیروزی یک بر صفر برابر این تیم در مرحله انتخابی جام جهانی 2014 الهام‌بخش آنها در بازی فردا شب خواهد بود. کاپیتان تیم ملی ازبکستان و بازیکن فصل اخیر سپاهان مصاحبه‌ای با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) انجام داده است. این گفت‌وگو را در زیر می‌خوانید:

* ازبکستان چطور می‌تواند از رفتن به بازی پلی‌آف مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه جلوگیری کند؟

به نظرم همه چیز خیلی ساده است، ما نیاز به کسب پیروزی در سه بازی باقیمانده‌مان داریم چون نمی‌خواهیم به بازی پلی‌آف برویم و مقابل می‌خواهیم که به طور مستقیم به مرحله پایانی جام جهانی 2018 صعود کنیم.

* در مرحله پایانی انتخابی جام جهانی 2014 در تهران موفق شدید تیم ملی ایران را با نتیجه یک بر صفر شکست دهید. این موضوع باور شما را برای این بازی تقویت می‌کند؟

البته که این به ما اعتماد به نفس می‌دهد که قادر به شکست هر تیمی حتی در بازی‌های خارج از خانه هستیم. بر این باوریم که این شانس را داریم تا قدرتمندترین تیم گروه‌ خود (ایران) را شکست دهیم و آن پیروزی یک بر صفر بر ایران در سال 2014 به ما اعتماد به نفس می‌دهد.

* اربکستان برای گرفتن نتیجه خوبی مقابل تیم قدرتمندی همچون ایران باید چه کار کند؟

تمام کاری که باید بکنیم این است که با صد درصد توان بازی کنیم و تمام توان خود را برای کسب پیروزی در بازی به معرض نمایش بگذاریم و برای رسیدن به این هدف‌مان نه تنها یک بازیکن، دو بازیکن، هشت بازیکن، بلکه هر 11 بازیکن‌مان باید بهترین بازی خود را ارائه دهند و باید یک هدف مشترک که همان گرفتن نتیجه خوب است، داشته باشیم.

* به کسب نتیجه تساوی مقابل ایران هم راضی خواهید بود؟

خیر!

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه