English

رقابت‌های جهانی بسکتبال با ویلچر جوانان – کانادا ۲۰۱۷؛

کانادا مقابل ایران به برتری دست یافت/ برزیل چهارمین حریف ایران در مرحله گروهی

در سومین روز از رقابت‌های جهانی بسکتبال با ویلچر جوانان زیر 23 سال جهان، نمایندگان کشورمان مقابل تیم میزبان، کانادا، به میدان رفتند.

کانادا مقابل ایران به برتری دست یافت/ برزیل چهارمین حریف ایران در مرحله گروهی

به گزارش خبرگزاری موج، این دیدار تا اواخر نیمه دوم تنگاتنگ و با اختلاف بسیار اندک پیش می رفت، اما  با حمایت تماشاچیان کانادایی، در نهایت تیم میزبان موفق شد با نتیجه‌ 59 بر 67 پیروز این میدان باشد.

تیم‌ ‌ملی ایران تاکنون موفق به یک برد مقابل تیم استرالیا شده و مقابل تیم های ترکیه و کانادا نیز نتیجه را واگذار کرده است.

چهارمین دیدار ایران در مرحله ی گروهی، یکشنبه، ساعت 20 به وقت محلی تورنتو ، مقابل تیم برزیل برگزار خواهد شد.

در ابتدای این دیدار نیز، از اعضای  تیم‌ ‌ملی بسکتبال با ویلچر کانادا که بیست سال گذشته در چنین روزی، موفق به کسب عنوان قهرمانی جهان شده‌اند، تقدیر شد.

تیم ایران با ترکیب امیررضا احمدی (ایلام)، مهدی ماندگار (هرمزگان)، علی کریمی کردآبادی (اصفهان)، مجتبی کمالی(فارس)، محمد حسن سیاری، همایون عسگری مهرآبادی، مهدی عباسی شتریه (مرکزی)، پیمان میزان، حسن علی کعبی عمیر، سید مهدی موسوی (تهران)، رضا عیوضی (قم) و با هدایت حسن پالار، سرمربی تیم‌ ‌ملی و به سرپرستی هادی رضایی، در این مسابقات حضور یافته است.

رقابت‌های جهانی کانادا در دو گروه شش تیمی برگزار می‌شود  و تیم‌ ‌ملی کشورمان در گروه یک با تیم های استرالیا، ترکیه، کانادا، برزیل و ایتالیا رقابت‌های مرحله ی گروهی را انجام می‌دهد و در گروه دو نیز تیم های انگلستان، آلمان، ژاپن، آمریکا، فرانسه و آفریقای جنوبی با هم در یک گروه قرار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه