English

تماشاگری که ۳۰۰ هزار دلار از پرسپولیس می‌خواهد

باشگاه پرسپولیس به خاطر شکایت آنتونی گولچ باید حدود ۳۰۰هزار دلار به این بازیکن پرداخت کند.

تماشاگری که ۳۰۰ هزار دلار از پرسپولیس می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری موج، ابتدای فصل گذشته باشگاه پرسپولیس با بازیکنی به نام آنتونی گولچ قرارداد امضا کرد تا جذب این بازیکن بتواند کمک حال تیم برانکو در خط دفاعی باشد. اما مدافع استرالیایی – کروات فقط چند هفته‌ای با تیم تمرین کرد و توانست چند بازی را هم از روی سکوها تماشا کند.

 گولچ با گذشت چند هفته به کشورش بازگشت و باشگاه هم در اقدامی جالب به خاطر ترک تمرین توسط این بازیکن به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران شکایت کرد.

در همان مقطع خیلی‌ها نگران پرونده این بازیکن بودند که مبادا شکایت بازیکنی که حتی یک دقیقه هم برای برسپولیس بازی نکرده، مشکل جدیدی برای باشکاه ایجاد کند اما مسئولان باشگاه پرسپولیس مدعی بودند که هیچ خطری باشگاه را تهدید نمی‌کند چرا که کمیته حقوقی باشگاه به خاطر ترک تمرینات توسط گولچ به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرده‌ است!

اینکه مسوولان نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس چنین هنرنمایی از خود به خرج دادند که بازیکنی با قرارداد حدود ۳۰۰ هزار دلاری جذب کنند  که همه بازی‌های تیم را از روی سکو تماشا کند مساله‌ای جداست که باید به آن پرداخت اما موضوع حال حاضر این است که با جدایی این بازیکن استرالیایی چرا باشگاه طوری عمل نکرد که این بازیکن نتواند به فیفا شکایت کند و باشگاه هم محکوم نشود؟

حالا باشگاه پرسپولیس که درگیر پرونده‌های زیادی در فیفا است باید ظرف ۳۰ روز آینده حدود ۳۰۰هزار دلار به این بازیکن پرداخت کند تا با محرومیت مواجه نشود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه