English

سانتوس: بازیکنانم راه بردن بازی‌ در شرایط سخت را می‌دانند

سرمربی تیم ملی پرتغال روحیه و انگیزه مردانش را برای کسب ۳ امتیاز در خانه لتونی در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۱۸ ستود.

سانتوس: بازیکنانم راه بردن بازی‌ در شرایط سخت را می‌دانند

به گزارش خبرگزاری موج، فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغالی بعد از پیروزی 3 بر صفر شاگردانش برابر لتونی در بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2018، قدرت روانی شاگردانش را تحسین کرد و گفت که انگیزه بالا بهترین ویژگی آنها است.

با درخشش کریستیانو رونالدویی که به لطف قهرمانی‌های اخیرش در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا به همراه رئال مادرید روحیه بالایی دارد، پرتغال میزبانش را با نتیجه‌ای قاطعانه شکست داد که در این بازی رونالدو 2 گل زد و یک پاس گل هم به آندره سیلوا داد.

قهرمان یورو 2016 که تا چند روز دیگر به روسیه خواهد رفت تا به عنوان قهرمان اروپا در جام کنفدراسیون‌ها شرکت کند، اکنون  15 در رده دوم گروه دوم مرحله انتخابی جام جهانی 2018 در قاره اروپا است. این در حالیست که سوئیس با 3 امتیاز بیشتر در صدر است.

سانتوس با ابراز خرسندی از کسب یک پیروزی روحیه‌بخش برای ورود به جام کنفدراسیون‌ها، به شبکه RTP‌ گفت: ویژگی این تیم پرتغال این است که بازیکنانش می‌دانستند چگونه باید بر خونسردی و انگیزه در شرایط سختی بازی را مدیریت کنند. می‌دانستیم که لتونی ما را تحت فشار قرار خواهد داد و چشم به ضد حملات خواهد داشت.

سانتونس افزود: در 20 دقیقه ابتدایی سعی کردیم، دفاع حریف را متزلزل کنیم. زدن گل اول بسیار مهم بود. در نیمه دوم تغییراتی در بازی‌مان اعمال کردیم و هرچه از زمان بازی گذشت، توپ را بهترو سریعتر به گردش درمی‌آوردیم.

بازی بعدی تیم ملی پرتغال در مرحله انتخابی جام جهانی 2018، نهم شهریور در خانه برابر جزایر فارو است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه