English

لیونل همیشه در نیوکمپ می ماند؛

تمجید از رونالدو به سبک مسی: هر سال بهتر از پارسال

مسی از رونالدو تمجید کرده و همچنین برای چندمین بار اعلام کرده دوست دارد تا آخر دوران بازیگری‌اش در نیوکمپ بماند.

تمجید از رونالدو به سبک مسی: هر سال بهتر از پارسال

به گزارش خبرگزاری موج، از زمانی که رونالدو از منچستریونایتد به رئال مادرید منتقل شده رقابت او با مسی همواره در دنیا بازتاب گسترده‌ای داشته و مورد توجه عموم قرار گرفته است.

این دو هم از نظر گل زدن و بردن توپ طلا و موفقیت‌های فردی و گروهی با هم رقابت دارند. در فصل گذشته برتری نسبی با ستاره پرتغالی رئال بوده که توانسته به همراه تیمش قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شود و البته مسی از نظر تعداد گل زده از رقیب سنتی‌اش پیشی گرفته است.

مسی اما چندی پیش در مصاحبه‌ای با ESPN گفته: رقابت بین من و رونالدو توسط رسانه‌ها شکل گرفته نه خود ما. ما هر سال سعی می‌کنیم به بهترین دستاوردها به همراه تیممان برسیم و فکر می‌کنم هرچیزی غیر از این که گفته می‎شود اهمیتی ندارد. او بازیکنی فوق‌العاده با توانایی عالی است که هر سال از سال قبل خودش بهتر می‌شود. کل دنیا می‌دانند و به همین دلیل است ک او یکی از بهترین‌های دنیا است.

ستاره 29 ساله آرژانتینی همچنین درباره تصمیمش برای ماندن در بارسا تا آخر فوتبالش هم صحبت کرده است: ماندن در بارسلونا چیزی است که من همیشه آن را می‌خواستم و رویایش را داشتم. گفته‌ام که دوست دارم بازی کردن را در بارسا به پایان ببرم و باید ببینیم این طور می‎شود یا نه.

آرژانتین قرار است به زودی دیداری دوستانه با برزیل در ورزشگاه ملبورن کریکت داشته باشد. مسی که قصد دارد هر طور شده با آرژانیتن به عنوانی مهم دست پیدا کند در این باره گفته: 3 بار ما به برد بسیار نزدیک شدیم (یک بار در فینال جام جهانی و دو بار هم در فینال کوپا آمریکا) و هر بار به خاطر جزئیات ریز فوتبال شکست خوردیم. م معتقدم در لحظات کلیدی ما آنقدر شانس نداشتیم که بتوانیم قهرمان شویم. این که بعد از شکست در یک فینال دوباره احیا شویم کار آسانی نیست که البته ما آن را انجام دادیم و دو بار دیگر به فینال رسیدیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه