English

توصیه آرسن ونگر به پدیده جوان فوتبال اروپا

سرمربی آرسنال به مهاجم جوان موناکو توصیه کرد به تیمی برود که مطمئن است به صورت کامل در آن بازی خواهد کرد.

توصیه آرسن ونگر به پدیده جوان فوتبال اروپا

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از ساکرنت، کیلیان ام‌باپه، این روزها مورد توجه تیم‌های زیادی قرار گرفته است. از منچستریونایتد گرفته تا رئال مادرید خواهان جذب این مهاجم گلزن موناکو هستند. در این بین هموطن او یعنی آرسن ونگر به این بازیکن توصیه کرد و گفت‌: ام‌باپه در حال‌ حاضر ۱۸ سال سن دارد. او باید به تیمی برود که در آن تیم فرصت کامل برای بازی کردن داشته باشد و در واقع قدرش را بدانند. من ام‌باپه را بازیکنی بزرگ می‌دانم که آینده درخشانی در انتظار اوست و معتقدم که او در سنی قرار دارد که باید بازی کند. وقتی قرار است ۱۰۰ میلیون پوند به شما پول بدهند باید بتوانید بازی کنید و به عنوان بازیکن اصلی تیم‌تان محسوب شوید نه این که فقط در یک تیم خاص بازی کنید.

سرمربی آرسنال ادامه‌ داد: من فکر می‌کنم در سال‌های آینده ام‌باپه یکی از گزینه‌های اصلی برای دریافت توپ طلای فوتبال جهان باشد. نسل بعد از مسی و رونالدو، بازیکنانی همچون نیمار و گریزمان دارند و من فکر می‌کنم که در این بین ام‌باپه هم یکی دیگر از بازیکنانی است که می‌تواند در بین بزرگان حضور داشته باشد.

صحبت‌های ونگر در حالی مطرح می‌شود که آرسنال هم یکی از تیم‌های خواهان به خدمت گرفتن ام‌باپه است ولی با توجه به غیبت آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا خیلی بعید است این انتقال صورت بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه