English

درخواست رسمی باشگاه تراکتورسازی از پرسپولیس برای فسخ قرارداد عالیشاه

باشگاه تراکتورسازی نیازمند فسخ قرارداد امید عالیشاه با باشگاه پرسپولیس است تا بتواند این بازیکن را به عنوان بازیکن سرباز جذب کند.

درخواست رسمی باشگاه تراکتورسازی از پرسپولیس برای فسخ قرارداد عالیشاه

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج، باشگاه تراکتورسازی به دلیل شکایت بازیکنان خارجی و سابق خود از پنجره نقل‌ و انتقالات تابستانی محروم شده است، با درخواست رسمی به باشگاه پرسپولیس، از این باشگاه خواسته است که قرارداد امید عالیشاه را فسخ کند تا تراکتورسازان بتوانند این بازیکن را به عنوان سرباز جزو سه سهمیه آزاد خود که بعد از پنجره رسمی نقل‌ و انتقالات است، جذب کند.

از این رو باشگاه تبریزی مذاکراتی را با سرخپوشان پایتخت انجام داده و در حال‌ رایزنی با این باشگاه هستند. همچنین باشگاه تراکتورسازی مشروط کردن صدور کارت پایان خدمت احمد نوراللهی را به فسخ قرارداد پرسپولیس با عالیشاه تکذیب کرده است.

این باشگاه اعلام کرد: صدور کارت پایان خدمت احمد نوراللهی به ما مربوط نمی‌شود. ارگان‌های مربوطه باید نامه کسری خدمت این بازیکن را تایید کرده و سپس آن را برای ما ارسال کنند و ما نیز طبق قانون کارت پایان خدمت این بازیکن را صادر خواهیم کرد. این موضوع به هیچ وجه به امید عالیشاه و ماجرای قرارداد این بازیکن با باشگاه پرسپولیس مربوط نمی‌شود. ما با پرسپولیس برای فسخ قرارداد عالیشاه مذاکره کرده‌ایم و شرطی برای آنها نگذاشته‌ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه