English

اعلام تیم منتخب فصل ۱۷-۲۰۱۶ لیگ قهرمانان اروپا

فرانس فوتبال مسی را نادیده گرفت/ اولین نشانه از ناکامی لئو برای بردن توپ طلا

نشریه معتبر فرانسوی که باارزش‌ترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال را ارائه می‌کند، نام مهاجم آرژانتینی بارسلونا را در فهرست بازیکنان تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا قرار نداد.

فرانس فوتبال مسی را نادیده گرفت/ اولین نشانه از ناکامی لئو برای بردن توپ طلا

به گزارش خبرگزاری موج، اولیه نشانه‌ از ناکامی احتمالی لیونل مسی برای کسب توپ طلای ششم خود بروز پیدا کرد. بعد از فصلی نه چندان موفق در بارسلونا که تمام افتخاراتش به کسب یک قهرمانی در جام حذفی اسپانیا محدود شد، نشریه فرانس فوتبال که هر سال توپ طلا را به بهترین بازیکن دنیا اعطا می‌کند، تصمیم گرفته است که لیونل مسی را در تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا در فصل 17-2016 قرار ندهد.

مسی اگرچه امسال بهترین گلزن لالیگا و تمام لیگ‌های اروپایی بود و تا پیش از فینال لیگ قهرمانان هم بهترین گلزن این رقابت‌ها در فصل جاری بود اما در رقابت‌های اروپایی توفیقی که انتظار می‌رفت (به خصوص در مرحله یک چهارم نهایی و بازی برابر یوونتوس) را کسب نکرد و به همین دلیل فرانس فوتبال او را نادیده گرفته است.

در تیم منتخب لیگ قهرمانان فصل اخیر از نگاه فرانس فوتبال که با سیستم 3-3-4 چیده شده است، مسی که امسال چهارمین کفش طلای اروپایش را گرفت، جایی ندارد و هم‌تیمی برزیلی‌اش نیمار تنهایی بارسایی حاضر در این تیم است.

در تیم منتخب فرانس فوتبال کریستیانو رونالدو(رئال مادرید)، نیمار (بارسلونا) و پائولو دیبالا(یوونتوس) در خط حمله قرار دارند، توماس لمار و فابینیو (هر دو از موناکو) و لوکا مودریچ (رئال مادرید) در خط میانی هستند و مارسلو و سرخیو راموس (هر دو از رئال مادرید) و لئوناردو بونوچی و دنی آلوز (هر دو از یوونتوس) خط دفاعی چهار نفره تیم را تشکبل می‌دهند. جان لوئیجی بوفون، سنگربان یوونتوس هم به عنوان بهترین دروازه‌بان این فصل از رقابت‌ها در ترکیب تیم منتخب فرانس فوتبال قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی