English

پیتر بوژ: دورتموند جزو ۱۰ تیم برتر جهان است

سرمربی جدید بوروسیا دورتموند تاکید کرد که هدایت تیم بزرگی را بر عهده گرفته و بی‌صبرانه در انتظار شروع کار خود در جمع زردپوشان است.

پیتر بوژ: دورتموند جزو ۱۰ تیم برتر جهان است

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از کیکر، بعد از جدایی توماس توخل از بورسیادورتموند که به دلیل اختلاف نظر با مدیران باشگاه صورت گرفت، سران این تیم آلمانی سرمربی جدید خود را انتخاب کردند و پیتر بوژ را به عنوان جانشین این مربی برگزیدند. بوژ بعد از برعهده گرفتن هدایت بورسیادورتموند در نشست خبری حاضر شد و درباره تیم خود سخن گفت.

این مربی جوان که از او به عنوان گواردیولای جدید سخن به میان می‌آید، گفت‌: من هدایت تیم بزرگی را بر عهده گرفته‌ام. دورتموند جزو ۱۰ تیم برتر فوتبال اروپا است و این کار من را بسیار سخت می‌کند اما آماده حضور در این تیم هستم. اطمینان داشتم که دورتموند تصمیم درستی برای من خواهد بود و به همین خاطر در قبول هدایت این تیم درنگ نکردم.

او ادامه‌ داد: وقتی یواخیم واتسکه و مایکل زورک با من صبحت کردند اطمینان پیدا کردم که می‌توانیم همکاری خوبی با هم داشته باشیم. از دوران کودکی رقابت‌های بوندسلیگا را دنبال می‌کردم. از نظر من لیگ آلمان از بهترین و باکیفیت‌ترین لیگ‌ها است. بی‌صبرانه در انتظار شروع کار خود در دورتموند هستم.

بوژ درباره جدایی از آژاکس گفت‌: رسانه‌های هلندی چیزهای زیادی در این باره نوشتند و تهمت‌هایی به من زدند. ناراحتم که از آژاکس جدا شدم. در این تیم استعدادهای بزرگ بازی می‌کنند که به زودی به ستاره‌های بزرگی تبدیل می‌شوند. ناراحتم که این تیم بزرگ را ترک کردم اما به‌ هر حال این فوتبال است.

این مربی جوان در پایان سخنان خود درباره احتمال حضور کاسپر دولبرگ مهاجم جوان آژاکس در دورتموند با شوخی و خنده جواب داد: بله. فردا با او قرارداد امضا می‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه