English

سلطانی‌فر:️ امام خمینی (ره) روشنگر چراغ راه امید بود

وزیر ورزش و جوانان در کانال تلگرامش نوشت: ️١٤ خرداد، سالگرد ارتحال ملکوتی امام مهربانی‌ها، پیر و مرشد و بنیانگذار انقلاب شکوهمند اسلامی ملت ایران از راه رسید.

سلطانی‌فر:️ امام خمینی (ره) روشنگر چراغ راه امید بود

به گزارش خبرگزاری موج، در بیست و هشتمین سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی، وزیر ورزش و جوانان در ادامه متنش نوشت: روح خدا، روشنگر چراغ هدایت ملت بزرگ ایران به راه امید بود. ایشان در مقاطع حساس تاریخی که کشورمان با بحران‌ها روبه‌رو بود، همواره جوانان را امیدوار به راهی که به رهبری این بزرگ مرد تاریخ جهان، انتخاب کرده بودند نگاه داشت. آن زمان که بدخواهان انقلاب برای ناامید کردن جوانان میهنمان از راه روشنی که انتخاب کرده بودند، سعی در ناامیدی مردم و جوانان برومند کشورمان داشتند، ایشان امید بخش بود. قوت قلب همگان بود. "یأس، از جنود شیطان است و امید، از جنود خداست؛ همیشه امیدوار باشید."

او افزود: این جمله گهربار از رهبری که با تکیه بر ایمان به خداوند و مدد از اجداد پاک‌شان، ائمه معصومین (سلام الله علیهم) وجودش سراسر امید بود، تکلیفی است برای همه ما که در خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران پرورش یافته‌ایم.
سلطانی‌فر ادامه داد:️ ما مسوولان جمهوری اسلامی ایران، باید تمام هم و غم خود را صرف خدمت به مردمی قرار دهیم که شریف‌ترین مردم جهانند. همان مردمی که دعوت خمینی (ره) را لبیک گفتند و بزرگ‌ترین حماسه تاریخ معاصر را با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی رقم زدند. ما بایستی در این مقطع تاریخی با الگوبرداری از همان راه روشنی که معمار بزرگ انقلاب برایمان ترسیم کرد، با قدردانستن این مردم و جوانان برومند کشورمان، از جان و آبروی‌مان خرج کرده و با خدمت به این مردم شریف به بدخواهان و هم‌چنین ناآگاهانی که می‌خواهند این مردم را مایوس کنند، اجازه ندهیم که این راه امید خدشه دار شود.

او اظهار کرد:️ جوانان عزیز؛ قهرمانان دلاور ایران اسلامی؛ راه خمینی بزرگ را ادامه خواهیم داد. راهی که برایمان امید به همراه آورد. راهی که سوق دهنده جوانان دلیر کشورمان برای خلق حماسه‌های بی‌نظیر در تاریخ معاصر شد. جوانان متدین، فهیم و قهرمان ایران اسلامی این چراغ را روشن نگاه خواهند داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی