English

آلبا: با هدایت والورده بهتر از زمان انریکه بازی خواهم کرد

دفاع چپ اسپانیایی تیم فوتبال بارسلونا معتقد است که سرمربی جدید این تیم می‌تواند او را به دوران اوجش برگرداند.

آلبا: با هدایت والورده بهتر از زمان انریکه بازی خواهم کرد

به گزارش خبرگزاری موج، جوردی آلبا یکی از بازیکنان بارسلونا است از که روی کار آمدن ارنستو والورده به عنوان سرمربی جدید آبی‌و‌اناری‌هاخوشحال شده است.

او که فصل گذشته بعد از تغییر تاکتیکی لوئیس انریکه در شیوه بازی بارسلونا به مهره‌ای نیمکت‌نشین تبدیل شد، اکنون امیدوار است که با هدایت سرمربی پیشین اتلتیک بیلبائو دوباره به مهره‌ای ثابت در ترکیب اصلی بارسا تبدیل شود.

آلبا در این خصوص اظهار داشت: من از آمدن والورده بسیار خوشحالم و او را یک سرمربی بسیار شجاع می‌دانم. او طرفدار شیوه درست بازی کردن با توپ است. من با دوستانم درباره او صحبت کرده‌ام و همه آنها از او تعریف می‌کنند. مطمئنم که زیر نظر والورده بهتر از لوئیس انریکه می‌توانم کار کنم چون فصل گذشته به اندازه کافی زمان بازی کردن نداشتم. در فصل آینده اما امیدوارم که وضعیتم بهتر شود. فصل آینده به نظرم فصلی مهیج خواهد بود و من از همین حالا منتظرش هستم. مطمئنم که ما فصلی خوبی خواهیم داشت.

دفاع چپ سابق والنسیا درباره عملکرد تیمش در فصل اخیر هم تأکید کرد: به نظر من فصل گذشته برای بارسلونا فصل خوبی بود. ما در تمام طول فصل سخت جنگیدیم. شما هر فصل نمی‌توانید سه‌گانه ببرید و وقتی این کار را نمی‌کنید، معنایش این است که سایر تیم‌ها از شما بهتر کار کرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه