English

اخبار کوتاه از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

دو زبان جدید در متروی مسکو/ حرکت خودروهای مارک‌دار در نیژنی نووگورود

متروی مسکو ۲ زبان جدید را برای هواداران فوتبال فعال کرده و در شهر نیژنی گورود نیز خودروهایی با مارک جام‌جهانی ۲۰۱۸ به حرکت در آمده‌اند.

دو زبان جدید در متروی مسکو/ حرکت خودروهای مارک‌دار در نیژنی نووگورود

به گزارش خبرگزاری موج، حمید بولاتوف، معاون دپارتمان حمل و نقل  شهرداری مسکو در جمع خبرنگاران گفت: 2 زبان جدید آلمانی و انگلیسی را برای سهولت هواداران فوتبال در جام کنفدراسیون‌های 2017 و جام‌جهانی 2018 روی نرم‌افزارهای موبایلی متروی مسکو فعال کردیم.

بولاتوف ادامه داد: در جام پیش‌روی کنفدراسیون‌ها مترو به محبوب‌ترین وسیله نقلیه هواداران خارجی تبدیل خواهد شد، زیرا استفاده از آن آسایش‌بخش و راحت است. متروی مسکو به چهار زبان روسی، انگلیسی، آلمانی و اسپانیانی خدمات سخت‌افزاری و نرم‌افزای خود را به میهمانان خارجی در جام کنفدراسیون‌ها و جام‌جهانی 2018 ارائه خواهد داد. در برنامه‌های موبایلی برای هواداران فوتبال زمانبندی رقابت‌ها، تیم‌های شرکت‌کننده، الزامات حمل و نقل رایگان در متروی مسکو و سفر به دیگر شهرهای میزبان به چهار زبان است.

خبر دیگر از روسیه حاکی از آن است در مراسم مردمی خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی در خیابان‌های شهر نیژنی گورود با آرم جام‌جهانی 2018  به حرکت افتادند. در این مراسم دارینا اشکورینا، قهرمان المپیک و سفیر شهر نیژنی گورود در جام‌جهانی 2018 نیر حضور داشت. نیژنی گورود به عنوان یکی از میزبان‌های جام‌جهانی 2018 اولین شهر روسی بود که در آن تراموای شهری با نماد این رقابت‌ها روی ریل رفت.

روسیه در روزهای 27 خرداد تا 11 تیر ماه سال جاری میزبان جام کنفدراسیون‌ها با حضور 8 تیم ملی برتر فوتبال جهان در شهرهای مسکو، سن پترزبورگ، کازان و سوچی خواهد بود. جام‌جهانی 2018 نیز با حضور 32 تیم در 12 ورزشگاه 11 شهر روسیه برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه