English

فینال لیگ NBA

شکست سنگین کلیولند مقابل گلدن استیت

نخستین بازی فینال لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا به سود گلدن استیت وریرز به پایان رسید.

شکست سنگین کلیولند مقابل گلدن استیت

به گزارش خبرگزاری موج، در نخستین بازی فینال لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا که در سالن «اوراکل» شهر اوکلند برگزار شد، تیم گلدن استیت وریرز در حضور 19596 تماشاگر خودی با نتیجه 113 بر 91 از سد میهمان خود کلیولند کاوالیرز گذشت.

گلدن استیت که در همین بازی نخست، قدرت خود را به رخ مدافع عنوان قهرمانی کشید در هر چهار کوارتر با نتایج 35 بر 30، 25 بر 22، 33 بر 20 و 20 بر 19 پیروز میدان بود. ستاره این میدان، کوین دورانت بود که 38 امتیاز، 8 ریباند و 8 پاس گل برای وریرز کسب کرد. لبران جیمز نیز 25 امتیاز، 15 ریباند و 8 پاس گل برای کلیولند به دست آورد.

دورانت که تابستان فصل گذشته به عنوان بازیکن آزاد از اوکلاهماسیتی تاندر به گلدن استیت وریرز پیوست، حاضر شده به جای دستمزد 31,848,120 دلاری آینده فقط 27.7 میلیون دلار بگیرد تا تیمش در پرداخت دستمزد بازیکنان دیگر دچار مشکل نشود.

کوین دورانت در مورد بازی فینال گفت: ما می‌توانستیم خیلی بهتر از چیزی که نشان دادیم، بازی کنیم. من به خوبی سایر بازیکنان تیم بودم. من به همراه استیف کری، کلی تامپسون، دریموند گرین و زازا پاچولیا، همدیگر را در زمین کامل کردیم و بازی برای ما آسان شد.

تایرون لو، سرمربی کلیولند نیز گفت: من تا به حال تیم گلدن استیت را به این خوبی ندیده بودم.

بازی دوم فینال، یکشنبه شب در سالن اوراکل آره‌نا برگزار می‌شود.

شکست سنگین کلیولند مقابل گلدن استیت + تصاویر شکست سنگین کلیولند مقابل گلدن استیت + تصاویر شکست سنگین کلیولند مقابل گلدن استیت + تصاویر شکست سنگین کلیولند مقابل گلدن استیت + تصاویر

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه