English

راموس: شاید بتوانم دوباره در لحظه حساس فینال لیگ قهرمانان گلزنی کنم

مدافع رئال مادرید معتقد است شاید بتواند دوباره در لحظه حساس فینال لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کند.

راموس: شاید بتوانم دوباره در لحظه حساس فینال لیگ قهرمانان گلزنی کنم

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از آس، سرخیو راموس سه روز مانده به فینال لیگ قهرمانان اروپا در Media Day حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. مدافع رئال مادرید گفت‌: این فینال سخت‌تر از دیدار سال گذشته نیست. هر فینال شرایط خاص خودش را دارد. یوونتوس و اتلتیکو هر دو حریفانشان را آزار می‌دهند. شاید بتوانم در سومین فینال پیاپی در یک لحظه حساس گلزنی کنم. با این حال ترجیح می‌دهم پیروز شویم تا گلزنی کنم.

راموس در مورد دنی آلوس اظهار کرد: همیشه به نظرم یکی از بهترین مدافعان کناری جهان بوده است و خیلی مراقب خود است. به همه سلام می‌رسانم، به او هم سلام می رسانم.

راموس درباره گونسالو ایگواین گفت‌: او خیلی خیلی خوب مرا می‌شناسد. سال‌هاست  که با هم در ارتباطیم اما می‌داند که شنبه هر اتفاقی خواهد افتاد. هر بازیکن باید از تیم خود دفاع کند. ایگواین فصل خیلی خوبی را پشت سر گذاشت و در مسیر گلزنی است که امیدوارم شنبه شب در این شرایط قرار نداشته باشد.

مدافع اسپانیایی درباره پائولو دیبالا گفت‌: او خیلی سریع است و خیلی خوب بازی می‌کند. گلزن نیز است.

کاپیتان رئال مادرید در مورد جدایی احتمالی گریزمان از اتلتیکومادرید اظهار کرد: هر بازیکنی دنیای خودش را دارد، هر کسی می‌تواند هر تصمیمی می‌خواهد بگیرد و هر کجا بخواهد باشد. اگر از اتلتیکومادرید جدا شود از مشکلات سال آینده‌مان کم می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه