English

بیل هم می‌خواهد ایسکو از ابتدا در فینال لیگ قهرمانان بازی کند

مهاجم رئال مادرید دوست دارد ایسکو در ترکیب اصلی تیمش برابر یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان اروپا بازی کند.

بیل هم می‌خواهد ایسکو از ابتدا در فینال لیگ قهرمانان بازی کند

به‌ گزارش خبرگزاری موج ‌به نقل از آس، گرت بیل سه روز مانده به فینال لیگ قهرمانان اروپا در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. مهاجم رئال مادرید درباره وضعیت خود گفت‌: ۱۰۰ درصد آماده نیستیم شش، هفت هفته‌ است که بازی نکردم. دوران نقاهتم را پشت سر گذاشتم. پس از جراحی زمانی که به میادین بازگشتم درد زیادی داشتم و به همین خاطر قرص مصرف می‌کردم تا بتوانم در بازی و تمرینات در شرایط عالی باشم. به همین خاطر در شش، هفت هفته‌ گذشته مچ پایم استراحت کرد و بهتر شدم. به همین خاطر آسیب‌دیدگی‌ام بهبود یافت. ۱۰۰ درصد آماده نیستم اما چند هفته‌ است که  فشرده کار می‌کنم تا آماده باشم.

بیل در مورد حضورش در ترکیب اصلی برای دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا اظهار کرد: اگر زین الدین زیدان بخواهد مرا در ترکیب اصلی قرار دهد حتما بازی خواهم کرد اما ۹۰ ‌دقیقه بازی کردن برایم سخت است. از زمان جراحی زمان زیادی بازی نکردم. ایسکو در ماه‌های اخیر فوق‌العاده‌ عمل کرده است. با این حال مربی باید تصمیم بگیرد. مطمئن هستم زیدان با ما صحبت خواهد کرد اما اکنون من به صورت فشرده در حال‌ تمرین هستم. شنبه بازی مهمی پیش‌رو داریم و احساس خوبی دارم. احساس می‌کنم روی فرم هستم اما شرایط بازی کاملا متفاوت است.

مهاجم ولزی افزود: اگر در ترکیب اصلی دیدار فینال قرار نگیرم ناراحت نمی‌شوم. در صورتی ناراحت می‌شدم که نتوانم به این دیدار برسم. همه کار کردم تا خودم را بتوانم به این دیدار برسانم.

بیل به تمجید از ایسکو پرداخت و گفت‌: او فوق‌العاده‌ است و در هفته‌های اخیر خیلی خوب بازی کرده است. فرقی نمی‌کند چه کسی در ترکیب اصلی بازی کند. در هر صورت به تیم کمک خواهیم  کرد تا پیروز دیدار نهایی شویم. فینال کاردیف خیلی خاص خواهد بود. این بازی در شهری که من متولد شدم، برگزار می‌شود. تنها یک گام تا قهرمانی فاصله داریم.

مهاجم رئال مادرید درباره یوونتوس گفت‌: این تیم در خط دفاعی خیلی قوی است. با این حال تیم هوشمندی نیز است. شکست یوونتوس سخت خواهد بود اما باید روی تیم خود تمرکز کنیم. اگر در سطح بالا بازی کنیم به هدف‌مان نزدیک خواهیم شد.

بیل در مورد توپ طلا اظهار کرد: هرگز توپ طلا جز اهداف اصلی‌ام نبوده است. دوست دارم در مادرید بازی کنم و به همراه این تیم عناوین را فتح کنم به همین خاطر قراردادی ۶ ساله امضا کردم تا بتوانم در میان بهترین‌های جهان بازی کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه