English

در دیدار با رئیس کنفدراسیون ورزش سه گانه آسیا

سلطانی فر: میزبانی مسابقات بین المللی سه گانه در آسیا و منطقه برای ما مهم است

وزیر ورزش و جوانان گفت: برای ما میزبانی مسابقات بین المللی رشته سه گانه در آسیا و منطقه مهم است و امیدواریم کنفدراسیون آسیا در این زمینه همکاری لازم را با ما داشته باشد.

سلطانی فر: میزبانی مسابقات بین المللی سه گانه در آسیا و منطقه برای ما مهم است

به گزارش خبرگزاری موج، ظهر امروز جاستین پارک، رئیس و ویجی تر ناوین دبیرکل کنفدراسیون ورزش سه گانه آسیا به دیدار سلطانی فر در ساختمان وزارت ورزش و جوانان رفتند.

در این دیدار وزیر ورزش و جوانان ضمن ابراز رضایت از برگزاری شصت و سومین جلسه هیات اجرایی کنفدراسیون سه گانه آسیا به میزبانی ایران گفت: برگزاری این نشست در ایران به توسعه ورزش سه گانه در کشور کمک می کند. سیاست ما این است که در همه رشته های ورزشی سرمایه گذاری و تمرکز ویژه داشته باشیم از جمله رشته های جدید که سابقه کمتری دارند. فکر می کنیم که سه گانه از رشته هایی است که جاذبه زیادی برای جوانان دارد و این برای ما حائز اهمیت است.

سلطانی فر در ادامه به اهمیت میزبانی رویدادهای مختلف این رشته در کشور اشاره کرد و گفت: برای برگزاری این مسابقات نیاز به همکاری سایر دستگاه ها داریم که خوشبختانه با هماهنگی رییس فدراسیون در حال انجام است. برای ما میزبانی مسابقات بین المللی این رشته در آسیا و منطقه مهم است و امیدواریم کنفدراسیون آسیا در این زمینه همکاری لازم را با ما داشته باشد.

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: وضعیت جغرافیایی ایران در شمال و جنوب به ما اجازه میزبانی رویدادهای مختلف این رشته را می دهد و ما نیز همکاری و حمایت لازم جهت توسعه این رشته را خواهیم داشت. همچنین امیدواریم دوره های آموزشی مناسب جهت ارتقای سطح مربیان این رشته در ایران برگزار شود.

در این دیدار جاستین پارک رئیس کنفدراسیون ورزش سه گانه آسیا ضمن ابراز خوشحالی از دیدار با دکتر سلطانی فر گفت: وظیفه من به عنوان رئیس کنفدراسیون سه گانه آسیا رشد و توسعه این رشته در کل‌ آسیا است و برای این کار بر خلاف خیلی رشته ها نیازمند کمک سایر دستگاه های دولتی هستیم چرا که رشته ما ترکیبی از سه رشته مختلف است. ما به فرهنگ همه کشورها احترام می گذاریم و به دنبال ایجاد شرایط مساوی هستیم. سال آینده بازی های آسیایی را پیش رو داریم و امیدواریم ایران نتایج بسیار خوبی کسب کند.

در ابتدای این جلسه محمدعلی صبور رئیس فدراسیون ورزش سه گانه ایران ضمن اعلام این مطلب که ایران در مسابقات آتی جزء منطقه آسیای میانه خواهد بود گفت: در نشست اخیر که میزبان نشست هیات اجرایی کنفدراسیون آسیا بودیم تلاش زیادی برای فعال کردن این رشته در غرب آسیا و آسیای میانه انجام دادیم و امیدواریم با همکاری همه جانبه به زودی میزبان جام کاسپین در منطقه آزاد انزلی با حضور کشورهای مهم منطقه باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی