English

ایگواین: امیدوارم راموس در دقیقه ۹۰ فینال گل نزند

گونسالو ایگواین عنوان کرد رابطه خیلی خوب با سرخیو راموس دارد و به خوبی از توانایی‌های این بازیکن در آستانه فینال کاردیف واقف است.

ایگواین: امیدوارم راموس در دقیقه ۹۰ فینال گل نزند

به‌ گزارش خبرگزاری موج ‌به نقل از کوریره دلواسپورت، دو تیم یوونتوس و رئال مادرید شنبه برای کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در کشور ولز برابر هم به میدان خواهند رفت.

گونسالو ایگواین درباره تقابل با راموس به صحبت پرداخته است. این مهاجم آرژانتینی زمانی در رئال مادرید هم تیمی راموس بود و حالا باید برابر این مدافع سخت کوش قرار گیرد تا به تیمش کمک کند که برای اولین بار بعد از سال ۱۹۹۶ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.

ایگواین درباره تقابلش با راموس، گفت‌: اول از همه امیدوار هستم که او در ‌دقیقه ۹۰ موفق به گلزنی نشود. من رابطه خیلی خوبی با او دارم و بعد از جدایی از رئال مادرید نیز رابطه‌ام را با او حفظ کرده‌ام و هر از چند گاهی به هم پیام می‌دهیم. فوتبال بعضی از مواقع شما را در موقعیت‌هایی قرار می‌دهد که انتظار آن را ندارید. حالا باید با رئال مادرید مهم‌ترین بازی چند سال اخیرم را برگزار کنم.

او ادامه‌ داد: این که من برای رئال مادرید بازی کرده‌ام فقط جذابیت‌های این بازی را بیشتر می‌کند. من بی‌صبرانه منتظرم که یوونتوس قهرمان اروپا شود. معقتدم که این بازی ۵۰ – ۵۰ است. من انتظار یک دیدار خیلی سخت را با رئال مادرید دارم. رئالی‌ها به این جور بازی‌ها عادت دارند. آنها هفت سال است که در مراحل پایانی لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند و من به خوبی این موضوع را می‌دانم.

مهاجم آرژانتینی در پایان صحبت‌های خود، ‌اضافه کرد: برایم مهم نیست که در فینال بتوانم گلزنی کنم یا خیر، تمام تلاشم در راستای قهرمانی یوونتوس خواهد بود. چه من گلزن باشم و چه نباشم. به ولز می‌رویم که کار را تمام کنیم. تا الان دو قهرمانی را کسب کرده‌ایم و امیدوار هستیم که قهرمانی سوم را نیز به دست بیاوریم. زمان آن رسیده که خودمان را نشان دهیم و امیدوارم که با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا پاداش تمرین‌های فشرده‌مان را بگیریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه