English

تلاش واران برای رئالی کردن ام‌باپه

مدافع فرانسوی رئال مادرید تلاش می‌کند تا ام‌باپه را متقاعد به حضور در بین کهکشانی‌ها کند.

تلاش واران برای رئالی کردن ام‌باپه

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از اکیپ، کیلیان ام‌باپه پدیده این فصل رقابت‌های لیگ فرانسه و لیگ قهرمانان اروپا بود. این بازیکن جوان فرانسوی تنها ۱۸ سال سن دارد اما با این حال نشان داده که آینده درخشانی در انتظار او است. او توجه تیم‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده است.

رافائل واران تلاش می‌کند که زمینه حضور ام‌باپه را در رئال مادرید فراهم کند. او به ستایش از این بازیکن جوان پرداخت و گفت‌:  ام‌باپه ثابت کرد که بازیکن بسیار با استعدادی است و آینده درخشانی در انتظارش است. بدون شک او در آینده به بازیکنی بزرگ تبدیل خواهد شد. من شخصا دوست دارم که او در رئال مادرید بازی کند و بدون شک در صورت آمدن به رئال مادرید با استقبال زیادی مواجه خواهد شد.

به نظر می‌رسد که خود امباپه هم دوست دارد که در رئال مادرید  بازی کند. او به زین‌الدین زیدان و کریستیانو رونالدو علاقه زیادی داد و چه بسا این باعث شود تا او راهی کهکشانی‌ها شود.

واران درباره دعوت نشدن بنزما به تیم‌ ‌ملی فوتبال فرانسه هم توضیح داد: بنزما یک انسان است و طبیعی است که این شرایط روی روحیه او تاثیر گذارد. با این حال او سخت تلاش می‌کند تا بازهم بتواند پیراهن تیم‌ ‌ملی کشورش را برتن کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه