English

کاستا: چلسی را فقط به خاطر یک تیم ترک می‌کنم

مهاجم گلزن چلسی عنوان کرد علاقه‌ای برای حضور در لیگ چین ندارد و تنها به خاطر حضور در اتلتیکومادرید حاضر به ترک چلسی است.

کاستا: چلسی را فقط به خاطر یک تیم ترک می‌کنم

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از گاردین، دیگو کاستا که در آخرین بازی خود در این فصل در فینال جام حذفی تک گل تیمش را به ثمر رساند از آینده خود در حالی پرده بر داشت که خیلی‌ها عنوان کردند که این آخرین بازی او با پیراهن چلسی بوده است.

دیگو کاستای ۲۸ ساله درباره آینده خود گفت‌: تنها یک تیم وجود دارد که اگر از چلسی جدا شوم به آن خواهم پیوست. اول باید  این را بگویم که تمایلی به جدایی از چلسی ندارم چون در این جا از شرایط خوبی برخوردارم اما اگر باشگاه بخواهد من را بفروشد به آنها این را گفته‌ام که فقط یک جا می‌روم و آن هم اتلتیکومادرید است. 

او در ادامه‌ صحبت‌های خود گفت‌: خاطرات خوبی از حضور در اتلتیکو مادرید دارم. همه از این موضوع نیز خبر دارند که من چه علاقه وافری به این تیم دارم. اگر بخواهم روزی از چلسی جدا شوم قطعا همین تیم را برای ادامه‌ فوتبال انتخاب خواهم  کرد. مردم خیلی درباره لیگ چین صحبت می‌کنند،  ولی اگر من الان به لیگ چین بروم دیگر در تابستان سال آینده نمی‌توانم در جام جهانی روسیه بازی کنم و این چیزی نیست که من به دنبال آن باشم. دوست دارم در جام جهانی بازی کنم و به همین دلیل به لیگ چین نخواهم نرفت. با این حال این حق را برای باشگاه قائل هستم که مهاجم جدیدی را به  خدمت بگیرد یا شرایط جدیدی برای باشگاه ایجاد کند که من در این صورت تابع باشگاه خواهم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه