English

نصب روزشمار جام‌جهانی ۲۰۱۸ در سامارا

مراسم نصب روزشمار جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه در شهر سامارا با حضور بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال این کشور برگزار شد.

نصب روزشمار جام‌جهانی ۲۰۱۸ در سامارا

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از آر اسپورت روسیه، آنتون بوبر، فوتبالیست پیشین فوتبال روسیه افتتاح‌کننده روزشمار جام‌جهانی 2018 در شهر سامارا به عنوان یکی شهرهای مهم میزبان این رقابت‌ها بود. سامارا میزبان 4 بازی مرحله گروهی و 2 بازی مرحله یک‌‌هشتم و یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی 2018 روسیه است.

آنتون بوبر پس از پایان مراسم نصب روزشمار جام‌جهانی 2018 در مرکز شهر سامارا گفت: به جام‌جهانی نزدیک‌تر می‌شویم و علاقمندی مردم شهر برای این اتفاق مهم بزرگ فوتبال بیشتر می‌شود. در سامارا ورزشگاه مدرنی ساخته می‌شود و امروز روز بزرگی است که روزها را برای برگزاری اولین بازی جام‌جهانی 2018 شمارش می‌کنیم. از امروز شمارش معکوس برای این اتفاق بزرگ آغاز می‌شود. پروژه نمادین روزشمار جام‌جهانی 2018 ما را به فضای واقعی جشنواره بزرگ فوتبال جهان نزدیک می‌کند. این یک طرح زیبایی است که در خیابان اصلی مرکز شهر سامارا جای گرفته و نشانه خوبی برای مردم شهر است.

جام‌جهانی 2018 با شرکت 32 تیم در 12 ورزشگاه 11 شهر روسیه برگزار خواهد شد. روس‌ها همچنین از  27 خرداد میزبانی جام کنفدراسیون‌ها را با شرکت 8 تیم ملی برتر فوتبال جهان بر عهده دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی